اجرای «حفظ ویژه در ماه رمضان» از سوی مؤسسه رسول عصر ثقلین
کد خبر: 4049162
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

اجرای «حفظ ویژه در ماه رمضان» از سوی مؤسسه رسول عصر ثقلین

مؤسسه رسول عصر ثقلین تهران با حضور در نمایشگاه شمیم وحی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، طرح حفظ ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار می‌کند.

مؤسسه رسول عصر ثقلینبه گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه رسول عصر ثقلین با حضور در نمایشگاه شمیم وحی ضمن ارائه گزارشی از عملکردها، اقدام به تبیین طرح حفظ ویژه در ماه مبارک رمضان به همراه تفسیر و تدبر کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با شماره 09228621182 تماس بگیرند و ثواب حضور در این طرح را به روح سردار شهید سلیمانی هدیه کنند.

این مؤسسه دوره‌های آموزش مفاهیم، آموزش حروف الفبا، تجوید کودکانه، حفظ سوره‌ها و آیات کاربردی را ویژه خردسالان شش سال به بالا برگزار می‌کند و در کنار آن نیز دوره‌های حفظ یک تا چهارساله، آموزش روخوانی و فصیح‌خوانی، مترجمی زبان قرآن، آموزش مفاهیم، احکام و شرح خطبه‌های نهج‌البلاغه و دوره مجازی مربیگری مهد و پیش‌دبستانی را با اعطای گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ویژه بزرگسالان برگزار می‌کند.

در کنار این دوره‌ها نیز کارگاه‌های آموزشی کنترل خشم، اعتماد به نفس، کنترل استرس و خانواده‌ها و کارگاه پیش از ازدواج را نیز برگزار می‌کند. ثبت‌نام کارگاه مجازی روانشناسی کودک با موضوعاتی چون رشد اخلاق کودکان، تربیت جنسی از بدو تولد تا جوانی، حل مشکلات کودکان و نوجوانان، فرزندپروری، تقویت مهارت‌های ذهنی مثل حافظه، دقت تمرکز، توالی دیداری، توالی شنیداری، معرفی بازی‌های مناسب برای تقویت، هوش هشتگانه در فصل بهار آغاز شد.

اجرای طرح 10 ماهه حافظ قرآن شوید، مدرسه تلفنی حفظ قرآن نیز از دیگر دوره‌های آموزشی مؤسسه برای علاقه‌مندان است. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66978001 تماس بگیرند یا ازطریق واتساپ به شماره 09383356010 پیام ارسال کنند.

یادآوری می‌شود، نمایشگاه دستاوردها و محصولات مؤسسات قرآنی استان تهران با عنوان «شمیم وحی» تا بیستم رمضان در محوطه ورودی سالن همایش‌های برج میلاد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha