یزد رتبه هشتم مدال‌آوری مسابقات سراسری قرآن را کسب کرد
کد خبر: 4051410
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

یزد رتبه هشتم مدال‌آوری مسابقات سراسری قرآن را کسب کرد

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به رتبه‌بندی تیمی و مدال‌آوری متسابقان شرکت‌کننده در مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن، از کسب رتبه هشتم این استان در بخش مدال‌آوری خبر داد.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریمحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اعلام رتبه‌های سطح فنی و نظارتی استان در مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه اظهار کرد: استان یزد توانست رتبه هشتم مدال آوری را در سطح کشور کسب کند.

وی ادامه داد: رتبه تیمی در بخش آقایان و بانوان استان در این مسابقات در سطح کشور به ترتیب پانزدهم و یازدهم اعلام شده است.

میرجلیلی؛ رتبه مدال‌آوری در بخش آقایان را هشتم و رتبه بانوان قرآنی استان در این بخش را هفتم دانست و گفت: قرآنیان استان در بخش مدال‌آوری توانستند در سطح کشور رتبه هشتم را کسب کنند.

یادآور می‌شود 11 قاری ممتاز استان یزد به مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافته بودند که دو نفر از قرآنیان استان توانستند در مرحله نهایی حائز رتبه‌های برتر شوند.

انتهای پیام
captcha