تحقق طرح «یزد نوین» همت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها را می‌طلبد
کد خبر: 4051600
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

تحقق طرح «یزد نوین» همت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها را می‌طلبد

استاندار یزد با اشاره به اجرای طرح تحولی «یزد نوین»، یکی از محورهای اساسی در تحقق این طرح را همت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دانست.

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، یکم اردیبهشت‌ماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد، اظهار کرد: فعالیت‌های متعددی در بخش‌های مختلف در دولت سیزدهم انجام شده است که مهمترین آن  مصوبات سفر رئیس‌جمهور و دولت به یزد با افزون بر هشت هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب است که در کمتر از سه ماه بیش از هزار میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی ادامه داد: افزون بر ۳۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب و اقدامات دیگری با هدف تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفته است که تبیین این عملکردها و دستاوردها نقش محوری روابط عمومی‌ها را پررنگ می‌کند و باید برای تقویت حوزه روابط عمومی و رسانه استان گام برداشته شود.

استاندار یزد گفت: هیچ حکمرانی و برنامه‌ای بدون همراهی افکار عمومی به نتیجه نمی‌رسد و لذا اقناع و آگاه‌سازی افکار عمومی مهمترین نقش روابط عمومی و رسانه‌ها است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحولی «یزد نوین»، یکی از محورهای اساسی در تحقق این طرح را همت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دانست و گفت: باید به‌ویژه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یک نشست ویژه برای روابط عمومی و رسانه مشخص شود.

استاندار یزد ایجاد چارت مشخص سازمانی و همچنین تأمین امکانات مورد نیاز روابط عمومی‌ها را از مهمترین وظایف مدیران دانست و ادامه داد: هیچ مدیری بدون همراهی روابط عمومی و یا داشتن روابط عمومی قوی نمی‌تواند موفق باشد به خصوص در فضای موجود که اطلاع‌رسانی در لحظه انجام می‌شود.

علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست نیز اظهار کرد: آنچه مدیران استان رقم می‌زنند، در ویترین روابط عمومی‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و امروز بستر بین‌المللی اطلاع‌رسانی شرایطی مناسبی را برای این حوزه فراهم آورده تا بهترین نقش رقم زده شود.

وی بیان کرد: اگر تجهیزات و اعتبارات درستی برای روابط عمومی‌ها تأمین نشود، قطعاً کیفیت و انگیزه فعالیت در این بخش کاهش می‌یابد و این در حالی است که در برخی ادارات کل و فرمانداری‌ها با مشکلات اساسی در این بخش مواجهیم.

علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد نیز در این نشست گفت: در استان با وجود محدودیت‌های کرونایی عملکرد روابط عمومی‌ها چشمگیر و مطلوب بوده است و امیدواریم این نشست که نخستین نشست روابط عمومی‌ها بعد از چندین ماه است، بستر فعالیت این بخش را هموار سازد.

یادآور می‌شود، در این نشست محمد سجاد کلمبو قائم مقام روابط عمومی استانداری، درستکار مدیر روابط عمومی بانک سپه، جعفری مدیر روابط عمومی اداره کل اقتصادی و دارایی، صمانه زارع‌زاده مدیر روابط عمومی صمت، سلطانی مدیر روابط عمومی شهرداری، عباس‌زاده مدیر روابط عمومی دادگستری، دهقان مدیر روابط عمومی برق منطقه ای، شاه شوازی مدیر روابط عمومی بهزیستی و تعدادی دیگر از مدیران روابط عمومی برخی از محدودیت‌های مقابل روی این بخش را تبیین کردند. 

همچنین از سیدعبدالمجید قائم محمدی، عباس ملازینلی، داوود پاک‌طینت، ملک ثابت، اولیا، آرامون، میرحسینی، زارع رشکوییه به‌عنوان مدیران ادوار روابط عمومی استانداری تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha