افتخار امروز سپاه حضور در کنار مردم در شرایط سخت شیوع کروناست
کد خبر: 4051605
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

افتخار امروز سپاه حضور در کنار مردم در شرایط سخت شیوع کروناست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به‌مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به‌مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نهال نوپای آن در سال ۱۳۵۸ و در آغازین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه و دوراندیشانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فرمان آن پیر فرزانه پس از تصویب اساسنامه در شورای عالی انقلاب، به عنوان یکی از نهادهای قانونی و سازمان‌های برخاسته از متن انقلاب و مردم در ساختار نظام اسلامی به ثبت رسید.

سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با هدف پاسداری، حراست و نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، متشکل از جوانان مؤمن، شجاع و دلباخته خدمت به مردم در آن زمان شکل گرفته و پیشتاز در میدان‌های نیاز انقلاب و کشور گام برداشت به گونه ای که امام امت در وصف این نهاد مقدس فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و به راستی که این سخن چه تعبیر دقیق و هوشمندانه‌ای بود.

اینک پس از ۴۴ سال از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پس از پشت سر گذارن دوران دفاع مقدس، حوادث و فتنه‌‌های مختلف، شاهد بالندگی، اقتدار و حضور قدرتمندانه و باصلابت در عرصه‌های مختلف دفاعی، نظامی و خدمتگزاری این نهال نوپای ابتدای انقلاب و درخت تنومند امروز، تحت تدابیر و منویات حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز هستیم.

افتخار امروز سپاه حضور در کنار مردم در شرایط سخت شیوع کرونا است، البته که در سختی‌های گذشته نیز سپاه در کنار مردم و در دل مردم بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه همیشه پیروز الغدیر دارالعباده یزد و عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان، تبریک و شادباش عرض نموده، امید است این نیروی مکتبی و مردمی در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.»

انتهای پیام
captcha