ثبت بیش از 13 هزار تماس مردمی با 110 در یزد
کد خبر: 4052784
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

ثبت بیش از 13 هزار تماس مردمی با 110 در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مردم شهرستان يزد در فروردین ماه امسال، 13 هزار و 420 تماس عملياتی با پلیس داشتند که منجر به حضور گشتی‌های انتظامی در محل مورد نظر شده است.

عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی پلیس، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار کرد: مرکز فوريت‌های پليسی 110، انقلابی در زمينه تعامل تنگاتنگ پليس و مردم در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی تصريح کرد: امروزه اين سامانه به منظور خدمت‌رسانی به آحاد مردم پايه‌گذاری شده و در اختيار اپراتورها و مأموران پليس 110 قرار گرفته است که بايد به نحو مطلوب در راستای خدمت به شهروندان از آن استفاده شود.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: اپراتورهای مرکز فوريت‌های پليسی 110 اخبار و درخواست‌های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع‌آوری کرده و به مأموران گشت‌های انتظامی 110 ارجاع می‌دهند و اين مأموران با حضور به موقع خود در محل حادثه يا رويداد، به فردی که نیازمند کمک است، ياری می‌رسانند.

وی افزود: در همين راستا در فروردين ماه سال جاری مردم شهرستان يزد 13 هزار و 420 تماس عملياتی با پلیس داشته‌اند که گشتی‌های انتظامی در محل حاضر شده‌اند.

بهدانی‌فرد با اشاره به اينکه تلفن 110 سريع‌ترين راه ارتباطی مردم با پليس است گفت: مرکز فوريت‌های پليسی 110 به صورت شبانه‌روزی آماده دريافت گزارش‌های شهروندان است.

انتهای پیام
captcha