به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابطعمومی پلیس، سردار عباسعلی بهدانیفرد، فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار کرد: مرکز فوريتهای پليسی 110، انقلابی در زمينه تعامل تنگاتنگ پليس و مردم در راستای خدمترسانی به شهروندان است.
وی تصريح کرد: امروزه اين سامانه به منظور خدمترسانی به آحاد مردم پايهگذاری شده و در اختيار اپراتورها و مأموران پليس 110 قرار گرفته است که بايد به نحو مطلوب در راستای خدمت به شهروندان از آن استفاده شود.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: اپراتورهای مرکز فوريتهای پليسی 110 اخبار و درخواستهای مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمعآوری کرده و به مأموران گشتهای انتظامی 110 ارجاع میدهند و اين مأموران با حضور به موقع خود در محل حادثه يا رويداد، به فردی که نیازمند کمک است، ياری میرسانند.
وی افزود: در همين راستا در فروردين ماه سال جاری مردم شهرستان يزد 13 هزار و 420 تماس عملياتی با پلیس داشتهاند که گشتیهای انتظامی در محل حاضر شدهاند.
بهدانیفرد با اشاره به اينکه تلفن 110 سريعترين راه ارتباطی مردم با پليس است گفت: مرکز فوريتهای پليسی 110 به صورت شبانهروزی آماده دريافت گزارشهای شهروندان است.
انتهای پیام