برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خانواده‌های شاهد در البرز
کد خبر: 4052924
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خانواده‌های شاهد در البرز

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم و معارف اسلامی ویژه خانواده شاهد و ایثارگر این استان خبر داد.

کلاس‌های آموزش قرآن

امیرحسین دانش‌کهن، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: جشنواره قرآنی «بهترین پناه» با محوریت مفاهیم آموزشی، تربیتی و انگیزشی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مشارکت دارالقرآن کریم بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در بهار ۱۴۰۱ مصادف با ماه مبارک رمضان در سه مقطع سنی کودکان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان با ۲۱ عنوان موضوع و بخش‌های متنوع طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: در قالب این جشنواره کلاس‌های آموزش قرآن کریم و معارف اسلامی ویژه خانواده شاهد و ایثارگر استان البرز نیز برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در این کلاس‌ها روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برای سنین ۱۰ سال به بالا و برگزاری مسابقات قرآنی چند بعدی و ترکیبی از تولید و طریق تولید آثار هنری، ادبی، علمی و پژوهشی خلاقانه با محوریت زیبایی‌ها و شگفتی‌های قرآن کریم آموزش داده می‌شود.

دانش‌کهن تصریح کرد: این کلاس‌ها به‌زودی آغاز و زمان و مکان برگزاری آن برای علاقه‌مندان شاهد و ایثارگر به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha