تقدیر دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر از وزیر نفت
کد خبر: 4053082
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

تقدیر دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر از وزیر نفت

تشکل‌های ایثارگر و شاهد با صدور پیامی از وزیر نفت در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا، تشکل‌های ایثارگر و شاهد با صدور پیامی از جواد اوجی، وزیر نفت در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامى جناب آقاى مهندس جواد اوجى

وزیر محترم نفت 

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات 

ايثارگران ولى نعمتان و چشم و چراغ ملتند و به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، خدمت به اين عزيزان خدمت به نبى مكرم اسلام (ص) است.

هم اكنون كه در دولت سيزدهم خدمت به خانواده معظم شهدا و ايثارگران، آزادگان، جانبازان ابعاد جديدى يافته و بارقه‌هاى اميد آشكار شده است، دشمنان و معاندین خبيث داخلى و خارجى زمزمه هاى شوم خود را آغاز كرده‌اند كه به یقين  اين تلاش هاي مذبوحانه بي‌نتيجه خواهد بود. 

حضور سالانه ده‌ها نفر از ايثارگران و خانواده معزز ممتاز در ميان رتبه‌هاى برتر آزمون‌هاى سراسرى بدون استفاده از سهميه و حضور ارزنده صدها نخبه و متخصص ورزيده از جامعه ايثارگرى در بدنه دولت از جمله در وزارت نفت گواه بر شايستگى‌هاي جامعه ايثارگرى بوده و انكارشدنى نيست و ضرورت دارد برنامه‌های راهبردى بنياد شهيد و امور ايثارگران و دولت محترم براى خدمت به اين عزيزان استمرار يابد.

بی ترديد اقدام جنابعالى در اجراى قانون تبديل وضعيت ايثارگران در ميان تعلل و عدم تمكين مديران گذشته به قانون، برگ زرينى در افتخارات مديريت در وزارت نفت خواهد بود كه حقيقتاً شايسته تقدير و تشكر است و با همت مديران وزارت نفت اجرای اين قانون در تمامى شركت هاى تابعه نيز نهايي و تكميل خواهد شد.

از هيئت دولت و رئيس جمهور محترم انتظار می‌رود اين اقدام شايسته وزير محترم نفت به عنوان يكى از دستگاه‌هاى پيشرو در اجراى قانون تبديل وضعيت ايثارگران را اجر نهاده و زمينه هاى اجراى كامل آن در تمامى دستگاه ها و سازمان‌ها را فراهم نمايد.

جناب آقاي مهندس اوجي! همانگونه که می دانيد کشورمان آبستن حوادث و آشوبهای تکفیری های افراطی می باشد و جان فشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام همواره ادامه دارد و اين در حالي است كه نگاه بی انصافان به جان برکفان، سزاوار نبوده و نیست.

خاطر نشان می گردد برخي افراد كه  در حال حاضر از سهمیه  و رانت پدرشان به عنوان هيأت علمي دانشگاهها براي رشته هايي خاص استفاده می نمايند و ازسفره ملت شریفمان ارتزاق می نمایند و اعتقادی به منافع ملی و کیان کشور ندارند اما سوءاستفاده آنها ملموس نبوده و متاسفانه این سهمیه ناقص ايثارگران در چشمشان بزرگ آمده و با بزرگنمایی آن را مخدوش می نمایند، این رانت خواران و بی هنران بعضا در اكثر مواقع حقوق حقه جامعه ایثارگری را غصب و جامعه اصلی را از این فرصت محروم کردند.

در هرحال به‌منظور حقیقت یابی و راستی آزمايي و درنهایت، زدن مشت محکم بر دهان یاوه گویان مغرض، دبیرخانه تشکلهای شاهد و ایثارگر آمادگی دارد مناظره هایي علمی در تمام سطوح علمی با عالي ترین افراد مدعی، در رسانه ملی برگزار نماید تا ملت بزرگ ايران شاهد سرافکندگی و شرمندگی مغرضان از خدا بی خبر تفرق افکن بشوند و ان شاء الله حقوق حقه این عزیزان مخلص بی توقع و خدوم حاصل گردد.


دبیرخانه تشکلهای شاهد و ایثارگر

انتهای پیام
captcha