نگاهی به برنامه‌های خانه قرآن «عطر یاس» در ماه رمضان
کد خبر: 4054181
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

نگاهی به برنامه‌های خانه قرآن «عطر یاس» در ماه رمضان

مدیر خانه قرآن عطر یاس گفت: به لطف خداوند در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 30 برنامه‌ دینی و فرهنگی برای قرآن‌آموزان اجرا شد.

خانه قرآن عطر یاس

سمیه سلیمانی، مدیر خانه قرآن عطر یاس کلاک کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های رمضانی این خانه قرآنی، گفت: در این ماه مبارک، مسابقات قرآنی دانش‌آموزی با همکاری مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه 10برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

وی افزود: همچنین در این ایام برنامه سفره افطاری با عنوان «دختران آسمانی» ویژه دختران پیش‌دبستانی که روزه کله‌گنجشکی گرفتند با هدف تشویق کودکان به روزه‌داری، برگزار شد.

سلیمانی با بیان اینکه محفل انس با قرآن در فضای باز با حضور قاریان کشوری و استانی از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در ماه مبارک بود، اظهار کرد: محافل انس با قرآن به دو صورت حضوری و مجازی روزانه در دارالقرآن عطر یاس و فضای باز پارک جنگلی جهان‌نمای کلاک با حضور علاقه‌مندان برگزار شد.

مدیر خانه قرآن عطر یاس تصریح کرد: همچنین در این ایام برای دختران کم‌بضاعت و ایتام و فعالان قرآنی نوجوان و جوان منطقه 10 افطار تهیه و بین آنها توزیع شد.

این مدیر قرآنی در پایان از برگزاری مراسم افطاری ویژه ایتام و محسنین نیز خبر داد و گفت: در این مراسم از 150 دختر نوجوان و جوان در مسجد جمع حضرت ابوالفضل(ع) کلاک پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha