محفل انس و تدبر در قرآن در منطقه سوم دریایی برگزار شد+عکس
کد خبر: 4054492
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

محفل انس و تدبر در قرآن در منطقه سوم دریایی برگزار شد+عکس

محفل انس با قرآن در تیپ سوم حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) منطقه سوم دریایی نبوت کنارک برگزار شد.

محفل انس و تدبر در قرآن در منطقه سوم دریایی به گزارش ایکنا، محفل انس و تدبر در قرآن کریم ویژه آیین شکرگزاری ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مسجد حضرت امام رضا(ع) تیپ سوم تکاوران دریایی حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) منطقه سوم دریایی نبوت کنارک برگزار شد‌.

این برنامه که با اجرای ناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش همراه بود، ستوان‌یکم محسن خادمی از قاریان منتخب نهاجا و جناب ناوبان‌سوم رضا فرجی از قاریان منتخب نداجا به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند. سپس حجت‌الاسلام والمسلمین حسنعلی کرزبر، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ سوم حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) ضمن تبریک پیشاپیش عید بندگی، به اختصاص مالکیت آسمان‌ها و زمین به خداوند حی و سبحان طبق آیات قرآن اشاره کرد.

بخش دیگر این برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام عنایت نجاتی‌نژاد، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه سوم دریایی نبوت کنارک بود که در سخنان خود گفت: قرآن، نشانگر راهی است که بهره‌مندی از رهنمون‌های آن، انسان را از بردگی ستمگران نجات می‌دهد و از اسارت در زنجیر جهل، خرافه و هواهای شیطانی می‌رهاند و او را در مسیر سلامت قلب، پاکی ظاهر و باطن و پیشرفت مطلوب انسانی و معنوی قرار می‌دهد.

وی در ادامه به آثار و برکات روزه‌داری و عید بندگی خدا، عید فطر اشاره کرد و افزود: عید فطر، پایان یک ماه عبادت و بندگی و روزه داری، پایان یک ماه پرهیز و خویشتنداری و ارتباط و آشتی با خداست.

حسن ختام این برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی این منطقه، قاریان و حافظان بود.

انتهای پیام
captcha