دفاتر تسهیلگری در محلات محروم اتفاقات خوبی را رقم زده است
کد خبر: 4054876
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

دفاتر تسهیلگری در محلات محروم اتفاقات خوبی را رقم زده است

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه دفاتر تسهیلگری برای توانمندسازی ساکنان محلات حاشیه‌ای شهرها ایجاد شد گفت: خوشبختانه به همت این دفاتر اتفاقات خوبی در محلات محروم و حاشیه‌ای شهر افتاده است.

فخرالسادات خامسی، عضو شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، فخرالسادات خامسی، عضو شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش شهروندی تولید می‌شود اما نقطه ضعفی که در آن وجود دارد، دیده نشدن آن توسط مردم و رسیدن دست آنها است که باید در ارتباط با آن ریشه‌یابی دقیقی صورت گیرد و نقاط ضعف برطرف شود.

وی افزود: اینکه برنامه‌های مختلفی با کیفیت بالا تولید شود ولی توسط عموم مردم دیده نشود نتیجه ای که تولید این برنامه‌ها دارد، محقق نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در ارتباط با بوستان شهدای یزد بیان کرد: یکی از بی‌نظیرترین پارک‌ها و بوستان‌های شهر یزد است اما متأسفانه شناخته شده نیست و از آن به عنوان بوستان محله ای استفاده می‌شود.

خامسی گفت: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، ‌لازم است که برنامه‌های فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی در این بوستان برگزار شود تا مردم بتوانند بهتر و بیشتر از آن بهره‌برداری کنند.

وی بیان کرد: دفاتر تسهیلگری برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین و توانمندسازی مردم این محلات تشکیل شده و الحمدلله در حسن آباد،‌ صدرآباد و پردیسان در طول 5 سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفته است. حتی نوع مطالبات مردم در این مناطق در طول چندسال گذشته با توجه به اتفاقات خوبی که رخ داده کاملاً تغییر کرده و اکنون ظرفیت‌های خوبی در این محلات به وجود آمده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: یکی از فعالیت‌های خوب دفاتر تسهیلگری این بود که توانستند تمامی نهادهای عمومی حاضر در محلات را با هم همراه کرده و زمینه فعالیت آنها با یکدیگر را به وجود آورده‌اند و به این صورت از موازی کاری‌های زیادی جلوگیری شده است.

انتهای پیام
captcha