تأکید امام‌جمعه پردیس بر حفظ پویایی مساجد بعد از ماه رمضان
کد خبر: 4055002
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

تأکید امام‌جمعه پردیس بر حفظ پویایی مساجد بعد از ماه رمضان

امام‌جمعه پردیس با تأکید بر حفظ پویایی و روشنایی مساجد بعد از ماه مبارک رمضان، گفت: برای برنامه‌های اجرایی در مساجد از مردم کمک فکری بگیرید و بگذارید مردم هم مسجد را از خود بدانند و در آن فعالیت بکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، امام‌جمعه پردیسبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، امام‌جمعه پردیس، 16 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم نماز عید فطر، گفت: حضور گسترده در برنامه‌هایی مانند نماز عید فطر، راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه نشان از آگاهی و بصیرت مردم شهرستان دارد.

وی با گرامیداشت هفته معلم از حضور فیاضی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز بین‌المللی مدارس خارج از کشور و سخنرانی وی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد و افزود: تعاونی مسکن معلمان یکی از مهمترین مطالبات معلمان شهرستان پردیس است که درخواست پیگیری داریم تا مشکل مسکن فرهنگیان نیز مرتفع شود و در همین رابطه یکی از نشست‌های قرار خدمت برای مدیران و معلمان اختصاص داده شده است‌.

امام‌جمعه پردیس اظهار کرد: دولت باید منابع ارزی که مصوبه مجلس است را مدیریت بکند تا اصلاح نظام یارانه‌ها صورت بگیرد، اما آنچه که خیلی حائز اهمیت است و از دولت انتظار می‌رود این است که در بازه توزیع یارانه‌ها و حمایت از دهک‌های محروم جامعه عدالت رعایت بشود.

وی افزود: همچنین انتظار می‌رود دولت در اجرای سیاست‌ها با در نظر گرفتن حساسیت‌های شرایط زندگی مردم، زیرساخت‌های پرداخت یارانه جبرانی را فراهم کند، پیوست‌های رسانه‌ای فعال برای اقناع نخبگانی و عمومی را تدارک ببیند و با یک شیب معتدل و متوازن، در سیاست‌های لازم‌الاجرا و ناگزیر در جراحی‌های اقتصادی، پیش برود.

حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر حفظ پویایی و روشنایی مساجد بعد از ماه مبارک رمضان، خطاب به مردم، گفت: سعی کنید مساجد خلوت نشود و در این مکان مقدس به نوجوانان و جوانان احترام بگذارید و برنامه‌های ویژه برای آنها در نظر بگیرید. همچنین برای برنامه‌های اجرایی در مساجد از مردم کمک فکری بگیرید و بگذارید مردم هم مسجد را از خود بدانند و در آن فعالیت بکنند.

نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha