پارک شهدای یزد به بوستان موضوعی تبدیل شود
کد خبر: 4055370
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

پارک شهدای یزد به بوستان موضوعی تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه ظرفیت‌های پارک شهدای یزد کاملاً مغفول مانده است و باید برای معرفی هرچه بیشتر آن به شهروندان تلاش شود، بر تبدیل آن به بوستان موضوعی تأکید کرد.

فاطمه زارع، شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، فاطمه زارع، عضو شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 18 اردیبهشت ماه در نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همیشه از آن در سطح شهر انتقاد می‌شود، این است که شهر یزد بوستان و  پارک و باغ به اندازه کافی ندارد.

وی ادامه داد: این بوستان ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند به عنوان یک بوستان موضوعی از آن یاد شود تا بتوان هرچه بهتر و بیشتر زمینه استفاده از این فضا را برای مردم فراهم کنیم.

زارع افزود: بسیاری از مردم یزد شناخت دقیقی نسبت به این بوستان ندارند و ظرفیت‌های بسیار بالایی که دارد کاملاً مغفول مانده است و لذا باید برای معرفی هرچه بیشتر آن به شهروندان تلاش شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از فعالیت‌هایی که می‌توان در ارتباط با معرفی این بوستان انجام داد،‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با حضور اقشار مختلف جامعه است و در صورتی که مردم در این بوستان برای چنین برنامه‌هایی حاضر شوند،‌ قطعاً پس از آشنایی با ظرفیت‌های آن،‌ ترغیب به استفاده از امکانات بوستان می‌شوند.

انتهای پیام
captcha