«تازه‌وارد» به شبکه سه می‌آید
کد خبر: 4055406
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
با موضوع فرزندآوری

«تازه‌وارد» به شبکه سه می‌آید

«تازه‌وارد» سریالی اپیزودیک با موضوع فرزندآوری است که در 11 قسمت روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

محمد جواد موحد؛ تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا پیرامون کار جدید خود «تازه‌وارد» گفت: تصویربرداری این سریال اپیزودیک به پایان رسیده و هم‌اکنون مراحل فنی آن در حال انجام است. این مجموعه یازده قسمت دارد و هشت کارگردان جوان ساخت آن را بر عهده دارند.

وی افزود: حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی از جمله هشت کارگردان جوان این اثر هستند در این کار؛ رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمدزند، علی عامل‌هاشمی و زهرا داوودنژاد، الهام طهموری، محمد نادری، مهدیه نساج، حسین شهبازی، سالار کریم‌خانی، سهی بانو ذوالقدر، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد و… بازی دارند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: این سریال به یکی از موضوعات جدی جامعه، بحث فرزند‌آوری توجه دارد. این موضوع از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است. همچنین در این مجموعه روی سبک زندگی ایرانی – اسلامی تاکید ویژه شده و راه‌های دستیابی به این خواسته نیز به نوعی ترسیم می‌شود. درضمن در این مجموعه می‌گوییم اگر جامعه به پیری رسد ممکن است چه آسیب‌هایی آن را تهدید کند.

موحد در پایان تاکید کرد: سریال اپیزودیک «تازه‌وارد» در باشگاه فیلم سوره تولید شده و محصول خانه تولیدات جوان است. این سریال از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha