درخشش دانشجویان یزدی در مسابقات قرآن دانشگاه آزاد
کد خبر: 4055953
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

درخشش دانشجویان یزدی در مسابقات قرآن دانشگاه آزاد

مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از کسب 3 مقام کشوری دانشجویان این دانشگاه در بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

کسب 3 رتبه ملی مسابقات قرآن و عترت توسط دانشجویان دانشگاه آزاد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام حسن زارع، مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری بخش شفاهی و کتبی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از کسب 3 مقام شایسته کشوری در مسابقات قرآن و عترت در دو بخش شفاهی و کتبی توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و آن را نشان‌دهنده ظرفیت خوبی دانست که میان جامعه دانشگاهی این استان دارالعباده و دارالعلم وجود دارد.

وی افزود: مسابقات شفاهی بیست و ششمین دوره قرآن و عترت در مرحله کشوری به صورت برخط مجازی برگزار و در گروه دانشجویی برادران در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم، مرتضی خدادادی از واحد یزد و در بخش اجرای تواشیح گروه دانشجویی «وصال» دانشگاه آزاد یزد موفق به کسب مقام برتری این دوره شدند. همچنین در بخش مسابقات کتبی و در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، سارا دهقان منشادی از واحد یزد توانست با کسب امتیاز لازم، ضمن کسب رتبه برتری کشوری، راهی جشنواره ملی دانشگاهیان به میزبانی وزارت علوم شوند.

مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ادامه داد: این دانشجویان موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شده و جوایز آنان بزودی به همراه لوح سپاس در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، برگزیدگان کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد در رشته‌های کتبی و شفاهی باید از 2 تا 6 خردادماه سال‌جاری در سی و ششمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان به میزبانی وزارت علوم و در دانشگاه قم به رقابت با یکدیگر بپردازند.

انتهای پیام
captcha