همکاری ۱۰۳ نفر از مصلحین قرآنی با دادگستری کرمان
کد خبر: 4056016
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

همکاری ۱۰۳ نفر از مصلحین قرآنی با دادگستری کرمان

رئیس کل دادگستری کرمان از ارائه حدود ۹ هزار مورد مشاوره و توسعه آموزش‌های حقوقی در بین مردم در راستای اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در ماه رمضان خبر داد و گفت: ۱۰۳ نفر از مصلحین قرآنی برای اجرای این طرح همکاری داشتند.

یداله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل‌ از روابط عمومی دادگستری، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان از ارائه حدود ۹ هزار مورد مشاوره و توسعه آموزش‌های حقوقی در بین مردم در راستای اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

موحد در تشریح این خبر افزود: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری ۱۴۵ قاضی با حضور در ۲۴۸ مسجد استان، کار مشاوره، راهنمایی و آموزش مسائل حقوقی به عموم مردم را به انجام رساندند که اقدام بسیار خوبی در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیز پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم بشمار می‌رود.

وی از همت و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تقدیر کرد و ادامه داد: ۱۰۳ نفر از مصلحین قرآنی نیز در اجرای این طرح با دادگستری استان کرمان همکاری داشته‌اند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: طرح «هر مسجد یک حقوقدان» ایده ابتکاری استان کرمان به منظور توسعه آموزش‌های حقوقی در جامعه بوده که با اجرای موفق آن و بررسی نتایج حاصله، این ایده به عنوان یک طرح کشوری در سطح کشور اجرایی شده است.

موحد یادآور شد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر حضور مقامات قضایی و قضات در مساجد، پاسخگویی مدیران ارشد قضایی به درخواست‌های مردمی در محل مصلای امام علی‌(ع) نیز انجام شد.

انتهای پیام
captcha