3 نفر؛ آخرین آمار فوتی‌های کرونا در ایران
کد خبر: 4056042
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

3 نفر؛ آخرین آمار فوتی‌های کرونا در ایران

وزارت بهداشت از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: به غیر از تهران و البرز سایر شهرهای کشور 24 ساعت بدون فوتی کرونا را تجربه کرده‌اند.

فوتی‌های روزانه کرونا به ۳ نفر رسید

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۵۷۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۳۸۰ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۳۱۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۲۷۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۶۵ هزار و ۶۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۰ اردیبهشت ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته به جز تهران با دو مورد فوتی بیماران کووید ۱۹ و البرز با یک مورد، همه استان‎های کشور، مرگ و میر صفر داشته‌اند. آخرین بار روز ششم اسفند ۹۸، تعداد مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹  در کشور، سه نفر بود.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۱۰ هزار و ۶۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۸۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۱ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۳۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha