پاسخ به پرسش‌‌های مردمی درباره دهک‌بند‌ی‌های یارانه‌ای
کد خبر: 4056279
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
اطلاعیه شماره یک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پاسخ به پرسش‌‌های مردمی درباره دهک‌بند‌ی‌های یارانه‌ای

مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی شماره‌های پاسخگویی برای رفع دغدغه‌های مردم درباره موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد.

راه‌های ارتباطی برای ثبت سؤالات مربوط به دهک‌بندی یارانه‌ها

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی شماره‌های پاسخگویی برای رفع دغدغه‌های مردم در خصوص موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شرح زیر خبر داد:

1- افرادی که به هر نحوی از سال 93 به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده و یا از قلم افتاده بودند، لازم است در سامانه‌ای که قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها در دسترس قرار دهد ثبت‌نام کنند؛ جزئیات بیشتر در این زمینه در اختیار سازمان هدفمندی قرار دارد.

2- افرادی که به هر نحوه به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تأیید شود یارانه آنها جبران خواهد شد.

3- شماره تلفن 0216369 و شماره گویای 09200006369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha