هنرمند می‌تواند با هنرش راهکار اقتصادی ارائه دهد
کد خبر: 4056344
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کوروش زارعی در گفت‌وگو با ایکنا:

هنرمند می‌تواند با هنرش راهکار اقتصادی ارائه دهد

کوروش زارعی معتقد است که هنرمند از لحاظ اقتصادی نمی‌تواند به مسائل تخصصی ورود پیدا کند ولی می‌تواند با هنرش درباره مشکلات و راه‌حل‌های آن راهکار ارائه دهد.

کوروش زارعی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ارتباط هنر با مسائل جامعه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: هنرمند در سینما، تئاتر و هر جایی که حضور دارد وظیفه‌اش این است که علاوه بر بیان مشکلات در جامعه امیدبخشی ایجاد کند و با نگاه روشنفکرانه بتواند امید و انگیزه را به جامعه تزریق کند.

زارعی درباره سیاست دولت در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به واسطه‌ها و پرداخت یارانه مستقیم به مردم خصوصاً اقشار نیازمند گفت: همانطور که گفتم در حوزه اقتصادی تخصصی ندارم، حتما کارشناسان درست تصمیم گرفته‌اند امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

این هنرمند در پاسخ به این سوال که هنرمندان چگونه باید به دولت در طرح سیاست اصلاح یارانه‌ای، کمک کنند، توضیح داد: درست است که هنرمند از لحاظ اقتصادی نمی‌تواند به مسائل تخصصی ورود پیدا کند ولی کار هنرمند این است که بتواند با هنرش درباره مشکلات و راه حل‌های آن صحبت و بررسی کند و راهکار ارائه دهد.

این بازیگر افزود: هنرمند با تولید اثر و حرف‌هایی که بیان می‌کند می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر جامعه داشته باشد و امید و نشاط را در جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام
captcha