مراسم گرامیداشت «آقای نادر» در اهواز برگزار شد
کد خبر: 4056408
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

مراسم گرامیداشت «آقای نادر» در اهواز برگزار شد

مراسم گرامیداشت زنده‌یاد نادر طالب‌زاده با نام «آقای نادر» امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در تالار شهید جمال‌پور اهواز برگزار شد.

مراسم گرامیداشت «آقای نادر» در اهواز برگزار شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم گرامیداشت زنده‌یاد نادر طالب‌زاده با نام «آقای نادر» امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در تالار شهید جمال‌پور اهواز برگزار شد.

در این مراسم کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان، بیان کرد: استاد نادر طالب‌زاده، جهاد تبیین را شروع کرد و در این جهاد دشوار دِین خود را به انقلاب، رهبر، نظام و مردم غیور ایران ادا کرد و در واقع می‌توان از او با عنوان شهید راه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نام برد.

وی با بیان این‌که نادر طالب‌زاده برای رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی اقدامات فرهنگی و هنری بی‌نظیری انجام داد، خاطرنشان کرد: در شرایط و دنیای امروز که دشمنان در تلاش برای تحمیل عقاید نادرست خود با استکبار و استعمار در کل جهان هستند، استاد طالب‌زاده با اندیشه‌های روشن و افق نو به تاریخ انسان‌های الگو و بزرگ پیوست.

زارعی با تاکید بر این‌که باید مسیر حق و اندیشه‌های استاد طالب‌زاده را ادامه دهیم و عملکرد ما در عرصه فرهنگ و هنر باید در مرکز میدان عمل باشد، تصریح کرد: هم‌اکنون جنگ فرهنگی برقرار است و ما در مسیر این جنگ فرهنگی نامحسوس حرکت می‌کنیم. پس باید همانند استاد هوشمندانه عمل کنیم که بهترین دفاع ما از فرهنگ غنی انقلاب، حمله و طرد عقاید تحمیلی دشمنان است.

همچنین مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری خوزستان، نیز با تجلیل از مکتب نادر طالب‌زاده و زندگی درس‌آموز او گفت: استاد نادر طالب‌زاده با جهاد و حضور در جنگ تحمیلی و بعد از آن جنگ فرهنگی با دشمنان، نماد صلابت، هیبت، استواری و الگوی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران شد.

معلمی افزود: در واقع می‌توان گفت که استاد طالب‌زاده با ایمان به مسیر درست و پایبندی به اصول اعتقادی خود علمدار عرصه رسانه انقلابی شد.

وی با اشاره به این‌که اولین کار انقلابی طالب‌زاده در کشور راه‌اندازی روزنامه تایمز بود بیان کرد: طالب‌زاده با تحمل سختی‌ها و فراز و نشیب‌های سخت این راه عرصه‌های نوینی را فتح کرد و بزرگ دید و بزرگ شد.

همچنین حجت‌الاسلام غریب رضا، معاون جبهه مقاومت و حوزه انقلاب، گفت: در خط مقدم جبهه جنگ فرهنگی جای پای خط‌شکنان است و در واقع مکتب خط‌شکنی را باید از ایستادگی و شجاعت استاد نادر طالب‌زاده آموخت.

وی با تاکید بر این‌که باید سبک مدیریت طالب‌زاده را مدیریت جهادی و فرهنگی دانست گفت: مدیریت طالب‌زاده جهادی است. به این دلیل که او هنرمندان، فعالان فضای مجازی، نویسندگان و مستندسازان در سراسر جهان اسلامی را دور هم جمع و در نتیجه و با این اقدام هوشمندانه شبکه‌سازی می‌کرد.

حجت‌الاسلام رضا خاطرنشان کرد: نگاه طالب‌زاده به جوانان با استعداد، راه‌اندازی جشنواره عمار برای بروز و ظهور جوانان انقلابی و همه کارهای خلاقانه، او را به یک مصداق و الگوی جبهه انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با وحدت و انسجام، امثال طالب‌زاده را در عرصه فرهنگ و هنر تربیت کنیم و مسیر او را ادامه دهیم تا به یاری خدا دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس و موفقیت روزافزون هنر و فرهنگ انقلابی را مشاهده کنیم.

انتهای پیام
captcha