دانش‌آموزان ایتام و محسنین یزد در اردوی قم و جمکران شرکت می‌کنند
کد خبر: 4056537
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

دانش‌آموزان ایتام و محسنین یزد در اردوی قم و جمکران شرکت می‌کنند

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد از برگزاری اردوی قم و جمکران ویژه دانش‌آموزان ایتام و محسنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد.

نشست برنامه ریزی اردوی قم و جمکران ویژه دانش آموزان ایتام و محسنینبه گزارش ایکنا از یزد، محمد شجاعان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، امروز، 22 اردیبهشت ماه در نشست برنامه‌ریزی اردوی قم و جمکران ویژه دانش آموزان ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد، که با حضور رستگاری، مدیر بنیاد حضرت مهدی(عج) استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: یک دوره آموزشی برای جمعی از دانش آموزان ایتام و محسنین پیش‌بینی شده‌ است که با جمع‌بندی انجام شده توسط کارشناسان کمیته امداد، این دوره به صورت اردویی و متمرکز در قم و جمکران قطعاً نتایج بهتری خواهد داشت.

شجاعان افزود: در صورت موافقت مدیران بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) و با توجه به وجود مجتمع یاوران مهدی در جمکران، این اردوی چند هزار نفری با همکاری بنیاد و کمیته امداد برگزار شود.

محمود رستگاری، مدیر بنیاد حضرت مهدی(عج) استان یزد نیز در این نشست بیان کرد: قبل از دوران کرونا اردوهای متعددی برنامه‌ریزی و برگزار می‌شد امیدواریم هم اکنون و با بهتر شدن شرایط کرونا نیز این اردوها برگزار شوند.

وی ادامه داد: از برگزاری اردو برای دانش‌آموزان ایتام و محسنین استقبال کرده و هرچه در توانمان باشد، انجام خواهیم داد.

رستگاری افزود: با توجه به ظرفیت مجتمع یاوران مهدی(عج) می‌توانیم اردو را به صورت چند گروه در تاریخ‌های مختلف برگزار کنیم و از نظر محتوا و اساتید نیز بنیاد آمادگی دارد تا تمام امکانات خود را در اختیار این دانش‌آموزان عزیز قرار دهد.

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد بیان کرد: پیشنهاد می‌شود مدیرکل کمیته امداد استان با حضور در جلسه شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی استان در هفته آتی به تبیین این برنامه پرداخته تا بتوان از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha