برگزاری رویداد دانشجویی «امتداد راه امام»
کد خبر: 4056794
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

برگزاری رویداد دانشجویی «امتداد راه امام»

رویداد «امتداد راه امام» از پنجم خردادماه کار خود را از با هدف ارتقا بصیرت و توانمندسازی دانشجویان همراه با حرکت تحول خواهانه و آرمان‌گرایانه دانشجویان که به تعبیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) «مبدأ همه تحولات‏» است، از خمین آغاز می کند و تا جمعه ششم خرداد در حرم مطهر امام راحل به کار خود پایان می‌دهد.

رویداد «امتداد راه امام»

به گزارش ایکنا، رضا فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اظهار کرد: این رویداد به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان و با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در سه مرحله «معرفت افزایی، گردشگری فکری - فرهنگی و سیر مطالعاتی» اجرا می‌شود که در مرحله نخست آن، سفر گردشگری فکری - فرهنگی «خمین- قم» در روزهای ۵ و ۶ خردادماه سال جاری همراه با آیین افتتاحیه با حضور اساتید شناخته‌ شده حوزه اندیشه‌ورزی در نظام دانشگاه‌ها در جوار حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

رضا فریدزاده گفت: برگزاری کارگاه‌های معرفت افزایی و سیر مطالعاتی به‌عنوان مرحله دوم و سوم این رویداد است؛ کارگاه‌های معرفت افزایی با هدف اندیشه ورزی و بصیرت افزایی در حوزه اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به‌منظور تربیت «دانشجو – مبلغ» و سیر مطالعاتی با هدف مسئله شناسی و تحلیل‌گری در این بخش با حضور دانشجویان در محافل هم‌اندیشی و با انتخاب سلسله کتاب‌های مرتبط با موضوع رسالت دانشجو تشکیل می‌شود.

سرپرست سازمان دانشجویان در پایان تصریح کرد: امید است با توجه به اهمیت بحث رسالت دانشجویی با برگزاری این رویداد، نسل جوان کنونی هدف و مسیر ابتدای انقلاب را در همان جهت‌گیری به‌سوی تکامل بیشتر و آگاهی بخشی از بستر دانشگاهی به بستر جامعه ادامه داده و پیش ببرند.

یادآوری می‌شود؛ رویداد «امتداد راه امام» از پنجشنبه ۵ خردادماه کار خود را از خمین آغاز و تا جمعه ۶ خرداد در حرم مطهر امام راحل به کار خود پایان خواهد داد. دانشجویان علاقه‌مند به حوزه اندیشه امام خمینی(ره) و رهبری برای شرکت در این اردو تا ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند از طریق تماس با شماره ۱۶-۶۶۹۷۰۶۱۴-۰۲۱ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رویداد «امتداد راه امام»

انتهای پیام
captcha