استفاده از متون کتاب‌‌های درسی برای کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 4057327
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
باقری خبر داد:

استفاده از متون کتاب‌‌های درسی برای کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: برای کیفی‌سازی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی آینده از متون کتاب‌های درسی استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در جلسه‌ای با حضور معاونان پرورشی و فرهنگی، کارشناسان مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز و مدیران مراکز دارالقرآن کریم شهرستان‌ها و مناطق استان هرمزگان، گفت: همکاران در دوران کرونا اقدامات ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف به ویژه تولید محتوای الکترونیکی مناسب دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی و شبکه شاد انجام دادند و همچنین مراکز دارالقرآن‌ها نیز جهت تربیت حافظان قرآن، اقدامات مثمرثمری انجام داده‌اند.

وی افزود: نگاه ما برای سال تحصیلی آینده توجه ویژه به محتوای کتاب‌های درسی و استفاده از متون کتاب‌های درسی برای کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت مؤسسات قرآنی و قرارگاه جهادی قرآن، عترت و نماز در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی و همچنین کمک به فرایند تربیتی و توسعه فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی بین دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار اقدام کنیم. 

وی ادامه داد: به زودی نیروهای متخصصی را در حوزه‌های مختلف حفظ، قرائت قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر حوزه‌ها در مناطق کم‌برخوردار تربیت خواهیم کرد تا زمینه توسعه متوازن و عدالت آموزشی و پرورشی در کشور فراهم کشود.

یادآوری می‌شود، در ابتدای جلسه، اعضا گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در دوران کرونا ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha