کارگاه آموزشی «خبرنگاری در بحران» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4058292
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

کارگاه آموزشی «خبرنگاری در بحران» در یزد برگزار شد

اولین کارگاه‌ آموزشی مدیریت بحران ویژه‌ خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان یزد با عنوان «خبرنگاری کوله‌پشتی» در هنرستان هنرهای زیبای پسران یزد برگزار شد.

برگزاری اولین کارگاه آموزشی «خبرنگاری در بحران» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اولین دوره از کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران ویژه‌ خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان یزد با موضوع خبرنگاری در بحران و با عنوان «خبرنگاری کوله‌پشتی»، پنجشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه با حضور محمدعلی ملک‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استان، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از اصحاب رسانه در یزد برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با تدریس هژیر فتحی، مدرس علوم ارتباطات اجتماعی با موضوع خبرنگاری کوله‌پشتی در هنرستان هنرهای زیبای پسران یزد برگزار شد، موضوعات و مهارت‌های مورد نیاز برای مقابله با شایعات و نحوه مدیریت رسانه و قالب‌بندی و نحوه کسب اطلاع با ارائه نمونه از فعالیت‌های انجام شده در رسانه‌های مختلف آموزش داده شد.

این مجموعه کارگاه‌ها با همت انجمن صنفی سرپرستی خبرگزاری‌ها و مدیران پایگاه‌های خبری و بسیج رسانه استان و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت بحران استانداری، اداره‌کل روابط عمومی استانداری و هلال احمر استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha