تأمین منابع آموزشی برای مؤسسات قرآنی استان بوشهر
کد خبر: 4058460
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

تأمین منابع آموزشی برای مؤسسات قرآنی استان بوشهر

کتاب‌های روخوانی قرآن به انضمام زندگینامه ۱۴ معصوم(ع) و روخوانی و روان‌خوانی قرآن با هدف تأمین منابع آموزشی از سوی مؤسسه سرای نور در اختیار دیگر مؤسسات استان بوشهر قرار می‌گیرد.

کتاب آموزش روخوانیبه گزارش ایکنا، کتاب روخوانی قرآن کریم به انضمام زندگینامه ۱۴ معصوم(ع) و همچنین کتاب روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سرای نور در اختیار دیگر مؤسسات استان بوشهر قرار می‌گیرد.

این کتاب‌ها به منظور اشاعه فرهنگ قرآن و تأمین منابع آموزشی در استان در سطوح مختلف و با هماهنگی اداره امور قرآنی و واحد آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی و با نظر اساتید کشوری همچون سید‌محسن موسوی‌بلده و همچنین رضا نجفی از اساتید قرآنی استان به چاپ رسیده است.

این کتاب‌ها تألیف مهدی دهقانیان، مدیر مؤسسه سرای نور است. این مؤسسه به منظور تأمین منابع آموزشی مؤسسات و خانه‌های قرآنی در استان با هماهنگی اداره امور قرآنی، کتب آموزشی را با تخفیف ویژه در اختیار مراکز قرآنی قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های کتاب آموزش روخوانی قرآن به انضمام آشنایی با چهارده معصوم(ع)، می‌توان به اختصاص آن برای کودکان 5 تا 9 سال، ارائه تمرینات کاربردی، ساده و متنوع، طراحی در چهارده درس همراه با زندگی‌نامه مختصر یک معصوم همراه با رنگ‌آمیزی و چاپ تمام رنگی کتاب به منظور تسهیل در یادگیری اشاره کرد.

همچنین کتاب آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به انضمام نکات تجویدی و آموزش نماز نیز ویژه سنین ۸ سال به بالا تألیف شده است.

علاقه‌مندان به منظور تهیه این کتب می‌توانند با اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود، مؤسسه سرای نور در روستای چاهکوتاه، جنب مسجد ولیعصر(عج) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha