پیام تبریک اتحادیه مؤسسات قرآنی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان قرآنی دانشگاهیان
کد خبر: 4058731
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

پیام تبریک اتحادیه مؤسسات قرآنی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان قرآنی دانشگاهیان

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی پیامی، سالروز تأسیس تشکیل سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور را تبریک گفت.

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به گزارش ایکنا، محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی پیامی، سالروز تأسیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از آغازین روز شکل‌گیری حیات طیبه خود منشأ خدمات و برکات در بین افشار فرهیخته کشور اسلامی و نیز منشأ تعاملات دانشجویان و فرهیختگان کشورهای اسلامی به بهانه برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی دانشجویان کشورهای اسلامی بوده است.

این سازمان علاوه بر شکل‌دهی ساختار جهانی اطلاع‌رسانی «ایکنا»  در کنار عرصه‌های تبلیغی و ترویجی دیگر بخشی از توان خود را مصروف کارآفرینی قرآنی با راه‌اندازی مراکز رشد و ساختارهای مشابه کرده است. پویایی این ساختار متناسب با نیاز جامعه قرآنی توأم با تعاملات پیش برنده با دستگاه‌های قرآنی نیز موجب مباهات است.

 به سهم خود و به نیابت از اعضای محترم هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و سه هزار و 33 مدیر مؤسسات قرآنی سراسر کشور، سالروز تأسیس این نهاد قرآنی را به رئیس و اعضای محترم این سازمان تبریک عرض می‌کنم».

انتهای پیام
captcha