ایثارگران فتح خرمشهر در یزد تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4059012
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

ایثارگران فتح خرمشهر در یزد تجلیل می‌شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از برگزاری تجلیل از ایثارگران فتح خرمشهر در یزد خبر داد و گفت: در این مراسم از 20 ایثارگر حماسه سوم خردادماه تجلیل می‌شود.

محمد فاضلی، بنیاد شهید و امورایثارگران یزدمحمد فاضلی، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خردادماه، از برگزاری مسابقه «سلام بر خرمشهر» به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه که شرکت برای عموم آزاد است، در قالب پاسخ به بیست سؤال عمومی پیرامون دفاع مقدس و آزادی خرمشهر از طریق سایت نوید شاهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با سالروز آزادی خرمشهر، و همزمان با برگزاری پانزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران فتح خرمشهر، این مراسم در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار خواهد شد که در این مراسم با حضور مهران فاطمی، استاندار یزد از 20 ایثارگر تجلیل به عمل می‌آید.

فاضلی افزود: در حاشیه این مراسم از سامانه شهدای یزد که پیش از این راه‌اندازی شده بود و اکنون نسبت به تکمیل اطلاعات شهدای استان اقدام شده، رونمایی خواهد شد و شهروندان می‌توانند با دانلود این نرم افزار به تمامی اطلاعات شهدا اعم از وصیت نامه، تصاویر و ... دسترسی داشته باشند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با اشاره به شهدای فتح خرمشهر گفت: 120 شهید در استان مربوط به شهدای فتح خرمشهر هستند که از این تعداد 63 نفر از شهرستان یزد هستند. 

انتهای پیام
captcha