شهادت پاسدار صیاد خدایی بیانگر پیوند تروریسم و استکبار جهانی است
کد خبر: 4059256
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

شهادت پاسدار صیاد خدایی بیانگر پیوند تروریسم و استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، شهادت پاسدار شهید حسن صیاد خدایی را تسلیت گفت.

شهادت پاسدار صیاد خدایی بیانگر پیوند تروریسم تکفیری و استکبار جهانی استبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است:

 بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضىٰ نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلًا»

شهادت پاسدار مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام شهید حسن صیاد خدایی را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده و بازماندگان این شهید بزرگوار و ملت ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

عروج مظلومانه این شهید بزرگوار، برگ دیگری از کتاب بی انتهای ایثار و پایداری را در مقابل وجدان‌های بیدار بشری گشوده است. حقد و کینه دشمنان نسبت به این شهید بزرگوار، از یک سو نشان دهنده استمرار پیوند تروریسم تکفیری و استکبار جهانی و از سوی دیگر، نشان دهنده عمق خشم و سردرگمی حامیان تروریسم در منطقه است.

شهادت این رزمنده بی ادعا، مسئولیت گفتمانی و فرهنگی ما در عرصه جهاد تبیین و تثبیت گفتمان مقاومت را بیش از پیش سنگین می‌سازد. باشد که در این مسیر مقدس، پر صلابت و استوار گام برداریم. ان‌ شاء الله

گفتنی است عصر روز یکشنبه، اول خردادماه شهید صیاد خدایی حین بازگشت به خانه روبه‌روی منزلش به دست کوردلان تروریست به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha