دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه منصوب شد
کد خبر: 4059339
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه منصوب شد

با حکم رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد امروز، سوم خردادماه در آئین معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، اظهار کرد: بهترین امت روی زمین آنهایی هستند که امر به معروف و نهی از منکر بین آنها رواج دارد، اگر بخواهیم شریعت اسلام در جامعه رشد کند تنها راه آن امر به معروف است، چراکه مردم مقابل منکرات می‌ایستند و ظلم کم می‌شود.

وی شاکله جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اداری و مردمی بیان کرد و گفت: حوزه اداری یکی از تکالیف نظارت بر دستگاه‌هاست که شکل‌گیری شوراهای امر به معروف در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد. در بحث مردمی گروه‌های مطالبه‌گر در عرصه‌های مختلف تشکیل و هر کدام در حوزه تخصصی خود عمل کند.

همچنین، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه نیز در این آئین، یکی از مسائل امر به معروف را اقامه نماز جماعت در ادارات بیان و اظهار کرد: متأسفانه این مهم در ادارات جدی گرفته نمی‌شود که نیازمند یک بازنگری در این زمینه هستیم.

وی خواستار همراهی همه مسئولان برای پیشبرد امور شد و بیان کرد: ما باید با فرهنگ‌سازی و قوه کمک‌کار مسئله امر به معروف را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام
captcha