نسل جدید آماده فتح خرمشهرهای پیش رو باشد
کد خبر: 4059531
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

نسل جدید آماده فتح خرمشهرهای پیش رو باشد

استاندار یزد با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «ما خرمشهرها در پیش داریم» گفت: نسل جدید باید آماده فتح خرمشهرهای پیش رو باشد.

مهران فاطمی، استاندار یزد به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، در پانزدهمین کنگره تجلیل از ایثارگران که به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، به نگاه ویژه امام خمینی(ره) به شهدا و ایثارگران و تأکید ایشان بر تکریم و رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا اشاره و اظهار کرد: جمله تاریخی ایشان مبنی بر اینکه «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند» نوعی تذکر به ما مسئولان، مدیران، کارگزاران و خدمتگزاران امت و ملت است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت راویان وقایع و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس هستند گفت: نسل امروز این جمله کلیدی حضرت امام خمینی(ره) که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» در کنار جمله رهبر معظم انقلاب که «ما خرمشهرها در پیش داریم» بگذارد. یک مأموریتی را آن نسل برعهده داشتند که کلید موفقیت و حل مسئله آن این بود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و یک مأموریتی نسل جدید دارد که نه یک خرمشهر بلکه خرمشهرها را باید فتح کند.

استاندار یزد افزود: با این فرمول، هیچ بن بستی در ادبیات اداری، کارگزاران، تصمیم گیران و تصمیم سازان وجود نخواهد داشت.

فاطمی ادامه داد: باید با برنامه ریزی در میدان عمل حاضر شد و با همت و تلاش هر چه تمام و گذاشتن از جان و مال و تجهیزات در مسیر رسیدن به نتیجه مطلوب گام برداشت و این را مد نظر قرار داد که  حضرت حق تعالی تمام کننده امور و علت تامه موفقیت‌ها است.

استاندار یزد با بیان اینکه با این نگاه هیچ بن بستی وجود ندارد، اظهار کرد: متن بیانیه گام دوم انقلاب و موج امید و چتر امیدی که بر آن سیطره انداخته مبتنی بر این فرمایش کلیدی است لذا باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهیم و بر مبنای آن عمل کرد.

وی بیان کرد: پروردگار متعال ناجی و گره گشای امور دولت‌های همراه و مطیع ولی امر، با برنامه، متوکل به خدا و متوسل به ذوات مقدسه آل الله و مقید به انجام کار جهادی است و هر دولتی از این مسیر فاصله گرفت و خود مختاری پیشه کرد همه کارهای آن قفل شد.

استاندار یزد رمز موفقیت هر دولت را «اطاعت در برابر خدا و ولی امر و صداقت در برابر مردم» دانست و گفت: این رمز در واقع همان نسخه پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.

فاطمی افزود: وظیفه خود می‌دانم که تمام قد در برابر سرداران معظم و پیشکسوتان حوزه نثار و ایثار ادای احترام کرده و در حد توان خود خدمتگزار و نوکر این جامعه عزیز، بزرگ و پرافتخار که مدال عزت، استقامت، مقاومت، نشاط، امید ملت ایران هستند، باشم.

انتهای پیام
captcha