برگزاری جلسه کارگروه بودجه ستاد طرح ملی حفظ قرآن
کد خبر: 4059615
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

برگزاری جلسه کارگروه بودجه ستاد طرح ملی حفظ قرآن

سلسله جلسات کارگروه برنامه و بودجه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم طی هفته گذشته و جاری برگزار و طی آن برنامه دستگاه‌های مختلف عضو این ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه کارگروه بودجه ستاد طرح ملی حفظ قرآنبه گزارش ایکنا، سلسله جلسات کارگروه برنامه و بودجه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن طی هفته گذشته و هفته جاری با حضور نمایندگان منتخب دستگاه‌های عضو این ستاد برگزار شد، جلسه هفته اخیر این کارگروه روز گذشته سوم خردادماه در دبیرخانه این ستاد در سازمان اوقاف برگزار شد.

در این جلسات برنامه پیشنهادی دستگاه‌های عضو ستاد راهبری با توجه به شاخص‌های تعیین شده مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت. از جمله شاخص‌هایی که برای برنامه‌های پیشنهادی در نظر گرفته شده است می‌توان به ملی بودن برنامه، جریان‌ساز بودن در زمینه حفظ قرآن کریم و نیز جدید بودن آن اشاره کرد.

بر اساس این گزارش تا کنون برنامه‌های دستگاه‌هایی همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و اتحادیه موسسات مردمی قرآن و عترت مورد بررسی قرار گرفته است.

جلسه این کارگروه هفته آینده نیز به منظور بررسی برنامه سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

خبرنگار: مینا حیدری

انتهای پیام
captcha