چهل‌و‌هشتمین ایستگاه جهادی «راه آسمان» به کمالشهر رسید + عکس
کد خبر: 4060141
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

چهل‌و‌هشتمین ایستگاه جهادی «راه آسمان» به کمالشهر رسید + عکس

گروه جهادی «راه آسمان» استان البرز، امروز، هفتم خردادماه، در راستای ویزیت رایگان درمانی خانواده‌های کم‌برخوردار، ایستگاه ۴۸ خود را در شهرک امیرالمؤمنین(ع) کمالشهر شهرستان کرج برپا کرد.

گروه جهادی «راه آسمان»محمد شجاعی، مسئول گروه جهادی «راه آسمان» استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا گفت: چهل‌وهشتمین خیمه‌گاه درمانی گروه جهادی «راه آسمان» استان البرز در راستای ویزیت رایگان خانواده‌های کم‌برخوردار، امروز، هفتم خردادماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهرک امیرالمؤمنین(ع) واقع در خیابان حجت‌الاسلام سید‌احمد خمینی(ره) کمالشهر شهرستان کرج برپا شده است.

وی به ارائه گزارشی در رابطه با فعالیت 12 تیم پزشکی در این مجموعه جهادی پرداخت و اظهار کرد: پزشکان متخصص و کارشناس شایسته در بخش‌های دندانپزشکی، پزشک عمومی، چشم‌پزشک، شنوایی‌سنجی کودکان، غربالگری چشم کودکان توسط شهین افشین‌هاجری، مجری برنامه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان بین سن ۳ تا ۶ ساله، مشاوره حقوقی، مامایی، روانشناسی و مشاوره خانواده توسط دکتر عطیه افخمی‌ستوده، طب اسلامی، داروخانه رایگان، خانه بازی‌کودکان و... با هماهنگی سپاه ناحیه امام هادی(ع) شهر کمالشهر کرج و همکاری مؤسسه در مسیر توسعه خدمت در حوزه درمانی و مشاوره‌ای به انجام خدمات رایگان مشغول به فعالیت هستند. 

مسئول گروه جهادی «راه آسمان» استان البرز افزود: این گروه جهادی از تیم ۶۰ نفره از جهادگران خانم و آقا در تمامی بخش‌های خدمات‌رسانی و مواسات مؤمنانه است که در چهار سال اخیر گستره فعالیت‌های آرمانی و رسالتی خود را در استان البرز، استان لرستان، استان سیستان و بلوچستان، پُل‌دختر، روستای شیرگواز، دشتیاری، چابهار، روستای سهیل، روستای خان‌جان، پاوه، روستای بِزی سُفلی، زابل و... انجام داده است. 

شجاعی در ادامه گفت: به همت این مجموعه جهادی در بخش نوسازی شبکه آبرسانی مناطق زلزله‌خیز و سیل‌زده در شهرستان‌های مرزی شرق و غرب ایران نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال هزینه و خدمات‌رسانی جهادی انجام شده است. همچنین در بخش نگهداری آب در مخزن‌های استاندارد مسکونی مناطق کم‌برخوردار شهری و روستایی نزدیک به ۳۰۸ مخزن به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال تهیه و در اختیار مردم آن مناطق به‌صورت رایگان قرار داده شده است. 

مسئول گروه جهادی «راه آسمان» استان البرز با اشاره به توزیع چهار کامیون البسه و اسباب‌بازی به ارزش ریالی ۸۰ میلیارد ریال در میان کودکان خردسال و نوجوان دختر و پسر، گفت: گروه جهادی «راه آسمان» استان البرز در بخش مواسات مؤمنانه قریب به پنج هزار بسته‌های معیشتی و حمایتی و بهداشتی و پروتئینی طی ۱۰ مرحله به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال در بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع کرده است. 

یادآور می‌شود، تجلیل از بانوان در روز عفاف و حجاب، برگزاری همایش دورهمی شایسته‌شو ویژه دختران مجرد و برگزاری همایش دورهمی مرد فردا ویژه پسران مجرد و تهیه و اعطای رایگان جهیزیه به زوج‌های جوان در راستای حمایت از سند خانواده متعالی و جوانی جمعیت بخشی دیگر از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گروه جهادی «راه آسمان» استان البرز است. 

هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha