انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و معاونت اجتماعی دادگستری البرز
کد خبر: 4060183
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و معاونت اجتماعی دادگستری البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: به‌منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، تفاهم‌نامه‌ای با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و معاونت اجتماعی دادگستری البرز

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) البرز صبح شنبه، هفتم خرداد در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری اظهار کرد: موضوع تفاهم‌نامه اعمال ماده ۷۹ (قانون مجازات اسلامی) مجازات جایگزین حبس که قضات کیفری نسبت به صدور احکام جزای نقدی جایگزین حبس با رویکرد مساعدت به مددجویان مورد حمایت با موضوعات جهیزیه، درمان، کمک‌هزینه تحصیلی، مسکن ایتام و معیشت مددجویان است.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی سازمان‌ها و ارگان‌ها در راستای ارائه خدمات حمایتی به مددجویان، بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف تعامل و هم‌افزایی و مشارکت دو دستگاه به‌منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی جهت خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز متذکر شد: یکی دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های آموزشی(حقوق شهروندی، مهارت‌های زندگی) مشاوره و مددکاری برای مددجویان با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام
captcha