آغاز ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در کرمانشاه از هفته آینده
کد خبر: 4060709
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

آغاز ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در کرمانشاه از هفته آینده

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی شامل مربیان قرآن، حافظان، قاریان و هنرمندان قرآنی از ابتدای هفته آینده خبر داد.

ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این اتحادیه در ایام دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اتحادیه قرآنی در ایام دهه کرامت ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در کرمانشاه است که از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی شامل مربیان قرآن، حافظان، قاریان و هنرمندان قرآنی است و متقاضیان برای ثبت‌نام باید به اتحادیه تشکل‌های قرآنی مراجعه کنند.

سلیمی با اشاره به نوع بیمه فعالان قرآنی، تصریح کرد: در قانون جدید بحث آموزش قرآن به‌عنوان مشاغل خانگی محسوب می‌شود بر این اساس بیمه فعالان قرآنی مشمول این شغل‌ها است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمانشاه یادآور شد: بیمه فعالان قرآنی کامل بوده یعنی شامل از کارافتادگی، بازنشستگی و درمان است و همزمان مشمولین می‌توانند از تسهیلات بانکی با سود ۴ درصد تا سقف ۵۰ میلیون تومان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مربیان خانه‌های قرآنی نیز از این بیمه بهره‌مند می‌شوند، افزود: هرساله به هر استانی سهمیه‌ای تعلق می‌گیرد که امسال و با رایزنی که با اتحادیه کشوری قرآن داشتم توانستم سهمیه قابل توجهی را به استان کرمانشاه اختصاص دهم.

سلیمی در پایان از افراد متقاضی ثبت‌نام در بیمه فعالان قرآنی در استان کرمانشاه خواست از هفته آینده در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه برای ثبت درخواست خود به دفتر اتحادیه قرآنی واقع در طبقه دوم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha