بیست و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شد
کد خبر: 4061191
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

بیست و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شد

بیست و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد با حضور مهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار و محمدحسین کاظمی رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد تشکیل شد.

بیست و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شدبه گزارش ایکنا از یزد، بیست و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در دوره دوم، امروز، 10 خردادماه با حضور مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار یزد، محمدحسین کاظمی رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد و اعضای این هیئت مدیره برگزار و با مصوباتی همراه بود.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اینکه این نشست در راستای تحقق دو برنامه تشکیل شد، گفت: با توجه به اجرای پروژه وقف مشارکتی و در این جلسه که با حضور کاظمی رئیس اوقاف شهرستان یزد همراه بود، اعضای هیئت مدیره نظرات خود را مطرح و در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: پس از مذاکرات انجام شده، مقرر شد برای بررسی بیشتر قرارداد پیشنهادی پروژه وقف مشارکتی و درک متقابل طرفین جلسه‌ای با حضور کارشناسان اوقاف و این پروژه تشکیل شده و نتیجه و تصمیم گیری نهایی در جلسه آتی هیئت مدیره مطرح شود. 

شایق افزود: مصوبه دوم این جلسه طرح بزرگ «حاملان وحی» ویژه تربیت 4 هزار حافظ قرآن کریم یادبود 4 هزار شهید استان با توجه به توصیه استاندار یزد انجام شد که در این جلسه طرحنامه ارائه و پس از قرائت، با قید اصلاح، به تصویب اعضای هیئت مدیره رسید و مقرر شد هفته آینده طرحنامه تکمیل و جهت ارائه به استاندار ارسال و در صورت موافقت به مرحله عمل رسانده شود.

قائم مقام اتحادیه قرآنی استان یزد از برگزاری مجمع عمومی اتحادیه یزد در تاریخ 17 تیرماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: ان شاءالله این دو پروژه یعنی تربیت 4 هزار حافظ قرآن کریم و وقف مشارکتی تا برگزاری مجمع عمومی آماده و این دو طرح را به خوبی برای مدیران مؤسسات تبیین شده و زمینه‌های لازم برای مشارکت و اجرای موفقیت آمیز این طرح ها صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha