ملاک مدیران موفق میزان خدمتگزاری است
کد خبر: 4061321
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

ملاک مدیران موفق میزان خدمتگزاری است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) مدیریت خدمت‌گزاری را بنا نهاد و همه نظریه‌های مدیریتی جهان را تغییر داد، گفت: در این نوع تفکر مدیر باید به دنبال پاسخگویی و داشتن مسئولیت نسبت به آحاد جامعه باشد و ملاک مدیر موفق میزان خدمت‌گزاری است.

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز، 11 خرداد در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: وقوع انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) مدیریت خدمت‌گزاری را بنا نهاد و همه نظریه‌های مدیریتی جهان را تغییر داد و هرم‌های مدیریتی بر اساس ریاستی و کارگزاری را بر عکس کرد تا کسی که مسئول است باید نوکر و خدمت‌گزار مردم شود. اگر به این بیان امام خمینی (ره) باور داشته باشیم و این‌گونه باشیم، مطمئناً می‌تواند به وضعیت جامعه کمک کند.

وی افزود: در این نوع تفکر مدیر باید به دنبال پاسخگویی و داشتن مسئولیت نسبت به آحاد جامعه باشد و ملاک مدیر موفق میزان خدمت‌گزاری است و دغدغه‌مندی به تمامی افراد جامعه به ویژه مستصعفین در اولویت کاری آن است.

زهرایی تصریح کرد: کمیته امداد و بسیج سازندگی نظام اداری نیست بلکه یک سیستم انقلابی هستند که از دل انقلاب نیز برآمده‌اند لذا باید کارمان و حرکتمان انقلابی باشد و خوشبخانه کمیته امداد و بسیج بر این تفکر خود ایستاده‌اند و از مسیر خارج نشده‌اند و همکاری‌های مشترک خوبی نیز بین این دو نهاد وجود دارد که به دنبال همان جریان خدمت‌گزاری به مردم و ولی نعمتان انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه در بحث همکاری در موضوع اشتغال در سال ۱۳۹۹ حدود ۶ استان را تحت پوشش قرار دادیم، اظهار کرد: امروز فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در تمام استان‌ها انجام می‌شود و تفاهم‌نامه‌های همکاری انجام شده است البته نه تنها در بحث اشتغال بلکه در مسکن، معیشت، اقدامات حمایتی و ... دارای برنامه‌های متنوعی هستیم و مطمئنا ادامه این روند می‌تواند برکات زیادی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: تعاملات در این زمینه بالاتر رفته است و مطمئنا افزایش این تعاملات بین دستگاه‌های اجرایی می‌تواند هر روز خدمت جدیدی را برای مردم ایجاد کند و ضرورت دارد که در کنار هم قرار گیریم و این تعامل و در کنار مردم بودن حتما باعث ایجاد دستآوردها و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

زهرایی با تاکید بر امتداد هم‌افزایی بین ادارات و نهادها گفت: با این تفاهم‌نامه مشترک در استان فارس امسال هم می‌توانیم بیشتر از ۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم، اگر این تعامل وجود داشته باشد. همانطور که در سال گذشته ۲ هزار فرصت شغلی در برنامه کاری بود اما با هم‌افزایی بیش از ۳۲۰۰ فرصت شغل در استان فارس فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha