اجرای ویژه برنامه «رأفت کریمانه» در یزد
کد خبر: 4062420
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

اجرای ویژه برنامه «رأفت کریمانه» در یزد

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری ویژه برنامه «رأفت کریمانه» با حضور خدام حرم رضوی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) خبر داد.

اجرای ویژه برنامه «رأفت کریمانه» در یزدمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اعلام برنامه‌های این نهاد به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت، از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه‌های متعددی در مدارس علمیه پیش بینی شده که در حال برگزاری است.

وی از برگزاری ویژه برنامه «رأفت کریمانه» در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) خبر داد و گفت: در این برنامه که خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) حضور دارند، مراسم عقد دو زوج جوان برگزار می‌شود.

وی سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالله بحرینی استاد مرکز حریم مهرورزی از قم، اجرای ویژه برنامه‌های شاد برای کودکان و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم عنوان کرد و گفت: این مراسم از ساعت 20:45 روز چهارشنبه 18خردادماه جاری در محل مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع)برگزار خواهد شد.

حسن‌پور برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س)ویژه دختران ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان مهریز و برگزاری مشابه این جشن در دیگر مدارس علمیه، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و خانواده‌ها، برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع)، اهدای جوایز به دختران طلبه و افرادی که اسم معصومه دارند، نشست‌های تبیینی مجازی و حضوری، مسابقه نقاشی ویژه فرزندان طلاب را از دیگر برنامه‌ها در سطح مدارس علمیه بیان کرد.

وی اجتماع بزرگ فرشته‌های زمینی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در مدارس علمیه دانست و بیان کرد: بانوان طلبه در سطح استان در برنامه‌های مختلف حضور می‌یابند و به سوالات و شبهات روز پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام
captcha