آزادی چهار زندانی شهرکردی در سالروز میلاد امام رضا(ع)
کد خبر: 4063582
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰

آزادی چهار زندانی شهرکردی در سالروز میلاد امام رضا(ع)

در مراسمی در شهرکرد که به مناسبت میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، چهار زندانی محکوم مالی به همت ستاد دیه چهارمحال‌وبختیاری آزاد شدند.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان، روز گذشته، ۲۱ خردادماه و همزمان با خجسته سالروز میلاد امام رضا(ع)، در مراسمی با حضور خادمان ساحت مقدس حرم رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیرکل زندان‌های استان، خیران، خانواده زندانیان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، چهار زندانی محکوم مالی نیازمند با همت ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های استان در این جشن با تبریک میلاد امام رضا(ع)، گفت: دهه مبارک کرامت فرصت مناسبی است تا ضمن آشنایی با معارف اهل بیت(ع) از برکات میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بهره ببریم.

حیدری گفت: هر ساله در این ایام زندان‌های استان میزبان پرچم بارگاه قدسی امام رضا(ع) هستند و زندانیان با قلبی آکنده از محبت اهل بیت(ع)، دل‌های خود را روانه مشهد می‌کنند.

وی افزود: امسال هم به برکت میلاد امام مهربانی‌ها، چهار زندانی جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه استان، خیرین و نیکوکاران استان از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

مجید صیادی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مجموع بدهی این چهار زندانی را بالغ بر ۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با کمک سه میلیارد و 300 میلیون ریالی ستاد دیه و تسهیلات بانکی و گذشت قابل ملاحظه شکات به مبلغ بیش از پنج و نیم میلیارد ریال، این چهار مددجو روز میلاد امام رئوف را در کنار خانواده جشن خواهند گرفت.

همچنین به میمنت میلاد امام رضا(ع)، یکصد بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه و حبوبات هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال به خانواده زندانیان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha