یک بیمار کرونایی جان باخت
کد خبر: 4063761
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

یک بیمار کرونایی جان باخت

وزارت بهداشت از فوت یک بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۵۰ نفر رسید.

فوت بیمار کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۳۶۵ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۷۵۵ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۲۸۹ دُز رسید.

در شبانه‌روز گذشته ۲۲ هزار و ۷۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۳ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۵۰ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۵۸ هزار و ۹۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha