نقدهای سازنده رسانه‌ها را بشنویم و پاسخگو باشیم
کد خبر: 4063906
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس:

نقدهای سازنده رسانه‌ها را بشنویم و پاسخگو باشیم

امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه امروز بهترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر امروز رسانه‌ها هستند، گفت: اهالی رسانه زبان گویای مردم و جامعه هستند و از مشکلات و آسیب‌های مردم درک درستی دارند. من خود را نیز مبرا از پاسخگویی به رسانه نمی‌دانم و دوست دارم نقدهای سازنده رسانه‌ها را بشنوم تا بتوانم پاسخگو باشم.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ یوسف جمالی، امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس، شب گذشته، ۲۲ خردادماه، در نشستی خبری، اظهار کرد: من خود را یک اهل رسانه می‌دانم چراکه منبر نماز جمعه خود یک رسانه است، نگاه من به رسانه نیز نگاهی امر به معروفی و نهی از منکری است که خداوند متعال نیز بارها در قرآن به آن اشاره کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر امروز رسانه‌ها هستند، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها آزاد باشند و رسالت خود را آن‌طور که باید انجام دهند، هیچ مسئولی به خود جرئت نمی‌دهد پایش را کج بگذارد. نقش رسانه‌ها همانند خطیبان نماز جمعه، ارائه بیان واقعیت به مردم است.

امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس بیان کرد: اهالی رسانه زبان گویای مردم و جامعه هستند و از مشکلات و آسیب‌های مردم درک درستی دارند. من خود را نیز مبرا از پاسخگویی به رسانه نمی‌دانم و دوست دارم نقدهای سازنده رسانه‌ها را بشنوم تا بتوانم پاسخگو باشم.

شیخ جمالی یادآور شد: در گذشته به دلیل نبود رسانه‌های امروزی، خطابه و منبر بسیار مؤثر بود اما اکنون رسانه‌های مدرن همان کارکرد رساندن پیام از گوینده به گوش مخاطبان زیادی را آن هم در یک لحظه انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha