وقوع 5 زمین‌لرزه در هرمزگان/ آماده‌باش کامل تیم‌های امدادی
کد خبر: 4064456
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

وقوع 5 زمین‌لرزه در هرمزگان/ آماده‌باش کامل تیم‌های امدادی

چهار زمین لرزه به بزرگی 4.6 ، 4.5 ، 4.4 و 4.2 ریشتر بندرچارک و زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر بخش‌هایی از استان هرمزگان را لرزاند.

5 زمین‌لرزه در هرمزگان/ آماده‌باش کامل تیم‌های امدادی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر در ساعت 10:36 امروز چهارشنبه 25 خرداد‌ماه بخش‌هایی از استان هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین و در منطقه جناح رخ داد.

بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه، دو تیم ارزیاب و امدادی هلال احمر به منطقه اعزام شدند و هم اکنون تمامی تیم‌های هلال احمر هرمزگان و استان‌های همجوار به آماده باش کامل درآمده‌اند.

سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در این خصوص گفت: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه تیم‌های ارزیاب به کانون زلزله اعزام شدند و بررسی‌ها توسط تیم‌های هلال احمر در حال انجام است.

سلحشور با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر هم اکنون در حال بررسی مناطق  متأثر از زلزله هستند و گزارشات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

یادآوری می‌شود، چهار زمین لرزه به بزرگی 4.6 ، 4.5 ، 4.4 و 4.2 ریشتر نیز بندرچارک در استان هرمزگان را امروز 25 خردادماه حد فاصل ساعت 10:25 تا 10:45 لرزانده است.

انتهای پیام
captcha