«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» منتشر شد
کد خبر: 4064654
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
روش‌های نوین آموزش برای دانش‌آموزان

«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» منتشر شد

وعده اساسی «طرح جامع برای یادگیری» این است که اصول عادلانه‌ای برای دسترسی به استانداردهای بالای آموزشی در میان دانش‌آموزان متفاوت مدارس فراهم کند.

«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» منتشر شد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، «طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» نوشته آن می پر، دیوید رز و دیوید گوردون و ترجمه دکتر حبیب‌الله نادری، حمیدرضا دهقان و فاطمه مومنی عنوان اثر جدیدی است که به تازگی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسیده است.

«طرح جامع برای یادگیری» از علوم اعصاب و پژوهش‌ها در زمینه آموزش حاصل شده و همچنین یکی از مبانی آن استفاده از فناوری دیجیتال است که انعطاف‌پذیری آن، نقش مهمی در طراحی محیط‌های یادگیری متناسب با نیازهای متنوع یادگیرندگان داشت. همسو با سایر دیدگاه‌ها این رویکرد نیز نیازی را تشخیص داد که بر مبنای آن، آموزش در قبال تفاوت‌های فردی فراگیران مسئولیت بیشتری را متقبل شود و هدف آن، فراهم‌آوردن و توزیع منصفانه امکانات آموزشی به‌گونه‌ای کاملا اثربخش  برای همه دانش آموزان بود.

«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» در 248 صفحه، قطع رقعی و قیمت 82 هزار تومان از طرف سازمان انتشارات جهاددانشگاهی وارد بازار نشر شده است.

 علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به نشانی https://16book.ir مراجعه کنند.

 این کتاب همچنین از طریق فروشگاه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بين خیابان فلسطين و چهارراه وليعصر، کتاب‌فروشی شانزده و سایر فروشگاه‌های این سازمان در دسترس قرار دارد.

«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» منتشر شد

انتهای پیام
captcha