«امام خمینی(ره)، احیاگر ارزش‌های اسلامی» منتشر شد
کد خبر: 4064659
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
به همت موسسه چاپ و نشر عروج

«امام خمینی(ره)، احیاگر ارزش‌های اسلامی» منتشر شد

کتاب «امام خمینی(ره)، احیاگر ارزش‌های اسلامی» توسط مؤسسه چاپ‌ونشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

«امام خمینی(ره)، احیاگر ارزش‌های اسلامی» منتشر شد

به گزارش ایکنا، کتاب «امام خمینی(ره)، احیاگر ارزش‌های اسلامی» در 104 صفحه توسط مؤسسه چاپ‌ونشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

فرهنگ، تمدن و حیات انسان بیش از هر چیز مدیون حضور فداکاری و فرزانگانی است که با اندیشه و عمل خویش، همچون مشعلی فروزان فراروی جامعه قرار گرفته‌اند. بی‌شک یکی از این فرزانگان که درخشندگی منحصربه‌فردی داشت، امام خمینی(س)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است. پس لازم است برای شناخت بیشتر این مرد فرزانه و استفاده از گفتار و اخلاق و رفتار ایشان، هر چه بیشتر مطالعه شود.

در این راستا به کتاب‌ها و مجلات تخصصی در زمینه شناخت امام خمینی(س) رجوع شده که همه آن‌ها به‌گونه‌ای زندگی ایشان را مورد مطالعه و بررسی قرار داده‌اند. با این تحقیق روشن شد که شخصیت امام خمینی(س) دارای برجستگی خاصی است که به واسطه آن، موجبات رشد و تعالی ایشان را در ابعاد مختلف فراهم کرده است.

کتاب «امام خمینی(ره)، احیاگر ارزش‌های اسلامی» در چهار فصل به معرفی بخشی از شخصیت امام خمینی(س) پرداخته است: فصل اول: کلیات و مفاهیم، فصل دوم: بررسی شخصیت امام خمینی(س)، فصل سوم: سیره امام خمینی(س) در احیای ارزش، فصل چهارم: بهره‌گیری از راهکارهای امام(س) در حفظ شعائر اسلامی.

علاقه‌مندان به این کتاب می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های مؤسسه چاپ و نشر عروج کتاب را تهیه کنند. اطلاعات کامل آثار چاپ شده مرتبط با حضرت امام(ره) در سایت  http://shop.imam-khomeini.ir در دسترس است.

انتهای پیام
captcha