تفاهم‌نامه همکاری کلینیک چشم‌پزشکی بیستون و اداره‌کل کتابخانه‌های کرمانشاه
کد خبر: 4064695
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

تفاهم‌نامه همکاری کلینیک چشم‌پزشکی بیستون و اداره‌کل کتابخانه‌های کرمانشاه

با هدف هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های فرهنگی، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و کلینیک چشم‌پزشکی بیستون منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، با هدف هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های فرهنگی، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و کلینیک چشم‌پزشکی بیستون منعقد شد.

معصومه حسنی‌خونسار، مدرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در این خصوص با اشاره به اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم آن همکاری فرهنگی، پژوهش، آموزشی و پزشکی دوجانبه همچنین ایجاد انگیزه کتابخوانی و تقویت روحیه پژوهشگری در مراجعین و کارکنان کلینیک است.

وی افزود: ارتقا فرهنگ مطالعه بین تمامی اقشار جامعه و کارکنان سازمان و مراکز تخصصی از اهداف اصلی کتابخانه‌های عمومی است بنابراین برگزاری مسابقات فرهنگی کتابخوانی، گردهمایی کتاب‌محور، معرفی و نقد کتاب در بین اقشار جامعه لازمه این اهداف است و مشارکت در اجرای طرح‌های مورد توافق برای دو طرف لازم است.

حمیدرضا آریایی تبار، رئیس کلینیک فوق‌تخصصی چشم بیستون نیز با اشاره به امضا این تفاهم‌نامه، افزود: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مسائل مهم زیرساختی فرهنگی جامعه ما است و در این راستا وظفه داریم برای مشارکت در توسعه و گسترش این مهم تلاش کنیم تا در آینده جامعه‌ای پویا و با فرهنگ و غنی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف والای گسترش کتابخوانی افراد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و در اجرای برنامه‌های ترویجی کتابخوانی درکنار کتابخانه‌های عمومی خواهیم بود.

آریایی‌تبار در پایان بر حمایت از «انجمن خیرین کتابخانه‌ساز» تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha