کار سلبی در امر به معروف و نهی از منکر جواب‌گو نیست
کد خبر: 4065239
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کار سلبی در امر به معروف و نهی از منکر جواب‌گو نیست

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد: معتقدیم کار سلبی در امر به معروف و نهی از منکر جواب‌گو نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش ایکنا از زنجان، سیدمحمد هاشمی‌گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ظهر امروز، ۲۹ خردادماه در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: پیشروی دشمن در سرزمین فکر به‌ گونه‌ای است که اندیشه جوان دستور به انجام نوع کار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در سرزمین فکر ما دستور می‌دهد و ما هم هر سال عقب‌نشینی می‌کنیم، یادآور شد: دلیل این امر این است که به قدری در مسائل روزمره گرفتار شدیم‌ که در این شرایط افکار تهی می‌ماند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما دنبال کرامت انسانی و عدالت اجتماعی هستیم و این‌ نکات باید مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی‌گلپایگانی با بیان اینکه فقط نباید دنبال کار سلبی بود، ادامه داد: باید کار عملی و ریشه‌ای در عرصه فرهنگی شد‌ه و دنبال علت‌ها باشیم، به همین خاطر معتقدیم کار اجرایی باید ضمانت اجرایی نیز داشته باشیم.

دبیر ستاد امر‌ به‌ معروف و‌ نهی‌ از منکر کشور خاطرنشان کرد: در شرایط موجود باید سنگر خود را نگه داشته و‌ حواس‌مان را به آن جلب و راه‌حل‌ها را نیز پیدا کنیم. همچنین باید از توان نیروی مردمی بهره برده و‌ مردم را در امر به معروف و نهی از منکر وارد کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه حجت‌الاسلام سجاد ناصر به‌ عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha