پیام تسلیت مسئولان استان یزد در پی شهادت «جواد زارعی»
کد خبر: 4065252
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

پیام تسلیت مسئولان استان یزد در پی شهادت «جواد زارعی»

مسئولان استان یزد به مناسبت شهادت ستوان دوم جواد زارعی، شهید مدافع امنیت پیام تسلیتی صادر کردند.

شهید جواد زارعیبه گزارش ایکنا از یزد، مسئولان استان یزد به مناسبت شهادت ستوان دوم جواد زارعی، شهید مدافع امنیت پیام تسلیتی صادر کردند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در این پیام آورده است:

«شهادت ستوان دوم جواد زارعی که در برخورد با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد به مردم قدرشناس دارالعباده یزد، پرسنل غیور انتظامی، بستگان به ویژه همسر و دوفرزند خردسالش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. شهامت و شهادت این عزیزان فداکار و جان برکف است که امنیت را برای ایران عزیز به ارمغان آورده و خواب مزدوران و قاچاقچیان مواد مخدر را آشفته می‌سازد. 

خداوند ایشان را غریق رحمت‌های واسعه‌اش بگرداند و او را با شهدای کربلا محشور گرداند؛ فداکاری این مأمور فداکار نیروی انتظامی را ارج می‌نهیم و به روانش درود و سلام می‌فرستیم».

عزم جزم نیرو‌های انتظامی برای مقابله با اشرار

مهران فاطمی، استاندار یزد نیز در پیامی آورده است:

«خبر عروج ملکوتی مدافع والامقام وطن؛ ستوان دوم جواد زارعی که روز شنبه در درگیری با سوداگران مرگ و تباهی به درجه رفیع شهادت و فوز عظیم سعادت نائل آمد، واصل شد.

بی‌شک فقدان این مأمور شجاع و وظیفه‌شناس اگرچه تلخ و جانگذار اما به نیکی مؤید وجود روحیه عزتمندی، غیرت، صلابت و شجاعت در نیروهای مسلح کشورمان و نیز عزم جزم جان برکفان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه بی‌امان با هرگونه اخلال و شرارت است.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت ستواندوم جواد زارعی به محضر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، فرماندهی و کارکنان انتظامی استان و خانواده معزز این شهید والامقام، از درگاه خداوند متعال، برای روح پاک آن شهید معظم، علو درجات و برای همکاران، خانواده و بستگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم».

ایستادگی نیروهای سپاه و بسیج در کنار مدافعان امنیت

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در پیامی آورده است:

«جان فشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تأمین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است. 

خبر شهادت مأمور انتظامی در دفاع از حریم  امنیت جامعه، سبب اندوه  دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران شد. مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی بدانند همسنگران آنها در  سپاه و بسیج، در مسیر پر افتخار تأمین امنیت ایران اسلامی در کنار آنها ایستاده‌اند و برای برقراری امنیت پایدار در این راه مقدس همچون گذشته، آماده جان فشانی و برخورد پشیمان کننده با اخلال گران آرامش و امنیت مردم ایران اسلامی هستند.

اینجانب شهادت ستوان دوم جواد زارعی را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی، عزیزان  زحمتکش فرماندهی انتظامی استان و تمام مدافعان امنیت جامعه تبریک و تسلیت گفته و برای روح پر فتوح این سرباز وطن آرزوی علو درجات و همنشینی با شهدا و اهل بیت(ع) را از خداوند منان مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha