فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری با آحاد مردم است نه مچ‌گیری
کد خبر: 4065330
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری با آحاد مردم است نه مچ‌گیری

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با بیان اینکه فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر همیاری و همکاری با آحاد مردم است نه مچ‌گیری، گفت: حمایت همه جانبه از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر، از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سجاد ناصر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان شب گذشته ۲۹ خردادماه در جمع فعالان و تشکل‌های مطالبه‌گر امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر تکلیف الهی است، اظهار کرد: تصحیح فرهنگ و رفتار، الگوسازی با تدوین راهبردهای آموزشی برای سطوح مختلف جامعه بر عهده ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید بر تشکیل گروه‌های مطالبه‌گر و مردمی در پیشبرد امر به معروف و نهی از منکر، یادآور شد: این امر جزو واجبات است و باید با روش‌های درست و برنامه‌ریزی دقیق و با همکاری گروه‌های مردمی در هر شهر و منطقه برای احیای فریضه الهی گام برداریم.

ناصر با تاکید بر آموزش، پژوهش و تحقیق در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج گسترش فرهنگ آن، عنوان کرد: شناسایی ظرفیت‌ها و کمک به تشکیل جمعیت‌ها و تشکل‌های مردمی دارای برنامه، از اهداف مهم این سازمان بوده و ما موافق بگیر و ببندها نیستیم.

وی ادامه داد: اقدام و احیای فریضه الهی در قالب امر به معروف و نهی از منکر تنها منحصر به ارگان، قشر و صنف خاصی از مردم نیست، بلکه همه اقشار و اصناف واجد شرایط را در بر می‌گیرد؛ از این رو مشارکت و همراهی مردم و نیز مطالبه‌گری‌شان می‌تواند موجب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان در فضای مجازی، تشریح کرد: فضایی که به واسطه بی‌مسئولیتی و تبلیغات گسترده مخالفان اسلام برپا شده، زیبنده نظام و اسلام نیست، از این رو باید در حفظ و حراست از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی احساس مسئولیت کنیم.

این مسئول، ایجاد لشکر سایبری در فضای مجازی را مصداق مبارزه با دشمن دانست و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، اذعان کرد: اهمیت فضای مجازی به اندازه خود انقلاب است، از این رو تقابل با حیله‌های دشمن، نیازمند یک لشکر مسنجم با روحیه انقلابی است تا در این فضا بیانگر حقایق اسلام باشیم و در برابر خطرات، فریب و حلیه دشمنان از خود کنش‌گری نشان دهیم.

انتهای پیام
captcha