مردم ایران در تمامی زمینه‌ها زیر بار شدیدترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته‌اند
کد خبر: 4066963
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

مردم ایران در تمامی زمینه‌ها زیر بار شدیدترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته‌اند

امام جمعه اردبیل گفت: مردم کشور در همه زمینه‌ها زیر بار شدیدترین تحریم‌های ظالمانه، حمایت و دلبستگی خود را به نظام مقدس ایران نشان دادند که شایسته خدمات و زندگی آبرومند هستند.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ششم تیرماه در دیدار با مدیر تامین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: کادر درمان در شرایط سخت و طاقت فرسا برای مردم ارائه خدمات می‌کنند در این زمینه خدمات شایسته و قابل تحسین بخش درمان تامین اجتماعی قابل تحسین است.

وی بیان کرد: مردم کشور در همه زمینه‌ها و زیربار شدیدترین تحریم‌های ظالمانه و حمایت و دلبستگی خود را برای به نظام مقدس ایران نشان دادند که شایسته خدمات و زندگی آبرومند هستند و هر کسی در این مسیر گام بردارد و مشکلی از مشکلات مردم رفع می‌شود که در این زمینه در پیشگاه خداوند متعال محبوب و ماجور می‌شود.

سیدعباس موسوی، مدیردرمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در ادامه تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال اقدامات انجام یافته در حوزه درمان و احداث و توسعه و افزایش فضای فیزیکی مراکز درمانی انجام یافته است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی و تشخیصی در استان در حوزه درمان و احداث فضای فیزیکی مراکز درمانی در دستور کار است و دو بیمارستان با 250 تخت بستری در شهرستان‌های استان در حال احداث است.

موسوی بیان کرد: انتظار داریم برای رفع برخی مشکلات در حوزه درمان و احداث پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: بیمه‌شدگان از قشر ضعیف و کارگری استان هستند و براین اساس اقداماتی برای احداث و توسعه مراکز درمانی برای ارائه خدمات درمانی در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha