جشن ازدواج ۱۵۰ زوج در حرم مشهد اردهال برگزار می‌شود
کد خبر: 4067556
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

جشن ازدواج ۱۵۰ زوج در حرم مشهد اردهال برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: جشن ازدواج و پیوند آسمانی 150 زوج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در حرم مطهر علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال برگزار می‌شود.

جشن ازدواج به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مسلم محمودزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان اظهار کرد: با شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها، بسیاری از زوج‌های جوان موفق به برگزاری مراسم جشن ازدواج نشدند و با برپایی عقد ساده و کم‌هزینه، رسمی بسیار فرخنده را پایه‌گذاری کردند؛ از این رو، برپایی آیین‌های ازدواج آسان برنامه‌ریزی شد و سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این زمینه ابلاغیه‌هایی صادر کرده است.

وی افزود: بر این اساس، با نزدیک شدن به سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، برپایی جشن ازدواج ۱۵۰ زوج در دستورکار قرار دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه برای برپایی این مراسم، پایگاه‌های بسیج شهرستان همکاری ویژه‌ای داشته‌اند، گفت: این مراسم ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه، 10 تیرماه در حرم مطهر علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام سیدعلیرضا تراشیون، کارشناس برنامه سمت خدا به‌عنوان سخنران در این مراسم حضور دارد، ضمن اینکه برنامه‌های شاد و مهیج نیز پیش‌بینی شده است.

محمودزاده با بیان اینکه خطبه عقد جشن پیوند آسمانی توسط آیت‌الله سلیمانی‌تبار، امام‌جمعه منطقه اردهال جاری خواهد شد، گفت: بسته‌های هدیه به زوج‌ها تقدیم می‌شود و به قید قرعه، به چهار زوج کمک هزینه مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha