ارسال بیش از 1700 اثر به دبیرخانه جشنواره «پاسخ برتر»
کد خبر: 4067991
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

ارسال بیش از 1700 اثر به دبیرخانه جشنواره «پاسخ برتر»

دبیر اولین جشنواره پاسخ برتر در تجلیل از فعالان عرصه پاسخگویی به شبهات بیان کرد: بیش از یک هزار و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره پاسخ برتر ارسال شده است که بیانگر استقبال بی‌‌نظیر طلاب و دانشجویان از این جشنواره است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدنژاد، دبیر اولین جشنواره پاسخ برتر به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدنژاد، دبیر اولین جشنواره پاسخ برتر در تجلیل از فعالان عرصه پاسخگویی به شبهات در نشست خبری این جشنواره، که امروز، ۱۱ تیرماه در مدرسه علمیه جعفریه برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره پاسخ برتر امسال برای اولین بار در استان برگزار می‌شود و لذا مسائل و مشکلات مرتبط با جشنواره در اولین دوره کاملا مشهود است.
 
وی ادامه داد: امروزه القای شبهات دینی در کنار شبهات سیاسی و اجتماعی در فضای مجازی به وسیع‌ترین حد خود رسیده است و جامعه هدف غالب این فعالیت‌های دشمن جوانان هستند.
 
سیدنژاد عدم بهره‌مندی از امکانات لازم برای رفع شبهات دینی، افزود: در حوزه پاسخگویی به شبهات باید از به روزترین امکانات و تأثیرگذارترین ابزار بهره‌مند شویم که متأسفانه کوتاهی‌هایی انجام شده است.
 
وی تصریح کرد: آثار مکتوب شامل مقالات علمی و پژوهش و رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها، داستان‌های کوتاه و بلند، شعر و ادبیات، تولیدات چند‌رسانه‌ای شامل موشن‌گرافیک، فیلم و مستند و بخش ویژه با عنوان فضای مجازی، پنج محور اصلی اولین دوره جشنواره پاسخ برتر است.
 
سیدنژاد ادامه داد: در حوزه شبهات و پاسخگویی به آن از بازار رقابت انتقال پیام نباید عقب بمانیم و لذا این جشنواره اولین گام موثر و بلندی است که امیدواریم ادامه پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره پاسخ برتر ارسال شده است که بیانگر استقبال بی‌‌نظیر طلاب و دانشجویان از این جشنواره است، گفت: جشنواره پاسخ برتر ویژه طلاب نیست و دانشجویان نیز در اولین دوره جشنواره پاسخ برتر شرکت کردند.
 
وی در پایان گفت: آیین گرامیداشت علامه مصباح یزدی و تجلیل از مرجع عالیقدر آیت‌الله سبحانی در آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره پاسخ برتر برگزار می‌شود.
 
یادآور می‌شود، اختتامیه اولین دوره جشنواره پاسخ برتر روز دوشنبه، ۱۳ تیرماه ساعت 10:30 در مجتمع امین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حضور و سخنرانی آیت‌الله اعرافی و پیام مرجع عالیقدر آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha