لزوم بهره‌مندی از ابزارهای نوین برای پاسخگویی به شبهات دینی
کد خبر: 4068460
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

لزوم بهره‌مندی از ابزارهای نوین برای پاسخگویی به شبهات دینی

دبیر جشنواره «پاسخ برتر» گفت: امروزه شبهات از هر جهت در فضای مجازی و در مجامع علمی علیه دین، انقلاب اسلامی و روحانیت با شیوه‌های مختلف القا می‌شود و لذا پاسخ به این شبهات نیز باید با ابزارهای به‌روز انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدنژاد، دبیر جشنواره «پاسخ برتر»به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدنژاد، دبیر جشنواره «پاسخ برتر» در این جشنواره که امروز، 13 تیرماه در مجتمع امین قم برگزار شد، بیان کرد: اولین دوره جشنواره پاسخ به شبهات با عنوان «پاسخ برتر» بستری برای ارائه شیوه‌های نو و خلاقانه برای پاسخ به شبهات فراهم می‌آورد.

وی اظهار کرد: امروزه شبهات از هر جهت در فضای مجازی و در مجامع علمی علیه دین، انقلاب اسلامی و روحانیت با شیوه‌های مختلف القا می‌شود و لذا پاسخ به این شبهات نیز باید با ابزارهای به‌روز انجام شود.

دبیر جشنواره «پاسخ برتر» با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که بیانگر استقبال بی‌‌نظیر طلاب و دانشجویان از این جشنواره است، گفت: جشنواره پاسخ برتر ویژه طلاب نبود و دانشجویان نیز در اولین دوره جشنواره پاسخ برتر شرکت کردند.

دبیر جشنواره «پاسخ برتر» ادامه داد: جشنواره پاسخ برتر به علت کرونا با تعویق یک ساله برگزار شد و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی فراخوان این جشنواره در سال گذشته اعلام شد و امروز نیز به ایستگاه پایانی اولین دوره جشنواره رسیدیم.

سیدنژاد گفت: هشت اثر در بخش علمی، سه اثر در بخش شعر، چهار اثر در بخش هنرهای نمایشی و چهار اثر در بخش ویژه فضای مجازی تقدیر می‌شود و همچنین آیین قدردانی از دو عالم عالیقدر آیت‌الله جعفر سبحانی و علامه مصباح یزدی در این جشنواره انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بهره‌مندی از ابزارهای به‌روز و نوین جهت پاسخ به شبهات ایجاد شده در عرصه‌های مختلف دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از جمله دغدغه‌های همیشگی حوزه‌های علمیه بوده و هست و لذا در محورهای اصلی این جشنواره تبیین شده است.

انتهای پیام
captcha